Beoordeeld op 3 juni 2016

Dit is een geweldig hotel. Naast het feit dat het prachtig is om te zien is de service fantastisch, zijn de kamers ruim en voorzien van heerlijke bedden en is het ontbijt zeer uitgebreid. Dit hotel beschikt tevens over een mooi zwembad en goede gym. Het enige minpuntje is de ligging. Het ligt net iets te ver van het centrum waardoor een taxi nodig is. Tip: drink 's avonds eens een drankje op de 2e verdieping! Daar heeft dit hotel een prachtig ingerichte gelegenheid met live muziek( jazz). Absoluut de moeite waard. Bij ons volgende bezoek aan Kuala Lumpur zullen wij hier zeker weer overnachten.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
TMKL-GM, General Manager van The Majestic Hotel Kuala Lumpur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2016

Dear Ron b

Thank you indeed for staying with us.

We are most pleased to read of your recent relaxing stay at the Majestic Hotel Kuala Lumpur and thank you for posting a review on TripAdvisor.

It is definitely great to hear that the staff had contributed in making your stay memorable.

Do visit us again should your travel brings you back to Kuala Lumpur and we look forward to your return back soon for more Majestic moments.

Beoordeeld op 8 oktober 2015

Wat vind ik dit hotel geweldig! Ik had de goedkoopste kamer, maar het is een kamer van ongekende luxe. Echt van alle gemakken voorzien, zelfs met een verse orchidee. Ik kan alle voorzieningen hier nog wel een keer gaan opnoemen, maar die hebben jullie vast al gelezen in andere reviews.
Eén minpunt is de badkamer. Deze is door enkel glazen wanden afgescheiden van de rest van de kamer. Kijk zo lang ik alleen of met mijn partner in het hotel verblijf vind ik dat geen probleem, maar als ik met een vriend, vriendin of collega een twin kamer deel vind ik dit toch wel een no go. Ik wil niet douchen of een grote boodschap doen terwijl de ander me helemaal ziet.
Een ander nadeel vind ik de ligging. 's Avonds als de shuttle bussen niet meer rijden moet je een taxi nemen en vanuit het centrum van KL ben je met een beetje pech toch 18 euro daarvoor kwijt.

Maar als ik heel eerlijk ben vind ik deze minpunten niet opwegen tegen de voordelen (zolang ik alleen of met mijn partner ben dus). In november ga ik weer naar KL en ik heb al een kamer geboekt. Ik kijk nu al uit naar het ontbijt!

• Verbleef: april 2015, reisde alleen
Beoordeeld op 5 oktober 2015 via mobiele applicatie

Dit hotel is heerlijk. Mooie, schone kamers, fijne binnenkomst (ruikt lekker, ziet er mooi uit).

Ontbijt is uitgebreid, maar meer in de vorm van het dienen van mensen van alle continenten.
Als westerling heb je vaak geen zin in roti of nasi in de morgen. Dan is de keuze toch grappig genoeg nog redelijk beperkt.

Locatie is ok, niet subliem. Savonds moet je zeker een taxi terugnemen, de shuttle bus terug vertrekt niet op gek veel plekken.

We zijn hierheen gegaan tijdens onze huwelijksreis. We hebben dit duidelijk vermeld. Natuurlijk is het geen verplichting voor een hotel om hier iets mee te doen, wel duidelijk (in mijn ogen) een klantvriendelijke actie om wel attent hierop te zijn (in wat voor vorm dan ook). We hadden subtiel nog een extra opmerking hierover gemaakt, echter helaas zonder succes. Het leeft kennelijk al op genoeg tevreden klanten :-). Hopelijk weten ze die ook te houden

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 20 mei 2015

Dit LHW is gelegen vlak tegenover het oude en fraaie moorse treinstation en op wandelafstand van de Lake Gardens. 3 eigen bussen van het hotel verzorgen gratis het transport naar het centraal station, de Starhil gallery en de Gardens Mall. Dit compenseert ruimschoots de wat afgelegen ligging t.o.v. de gouden driehoek. Het hotel omvat een dubbele constructie zijnde : de Majestic wing met ca. 50 suites en de Tower wing met ruim 250 kamers. In dit laatste gebouw bevind zich overigens de hoofdingang met receptie. De ontvangst is bijzonder voorkomend en vriendelijk, de check-in verloopt vlekkeloos.

We hebben een delux kamer gekozen, met zijn 40 m² is er geen gebrek aan ruimte. De inrichting van de kamer is smaakvol, strak en modern. De slaapkwaliteit van de bedden is uitstekend, debet hieraan zijn ook de wel erg ruime afmetingen van elk twin-bed apart. Oogt de kamer zelf en zijn meubilering nog enigszins klassiek-modern, de badkamer daarentegen is bijzonder eigentijds en fraai, mede door de geslaagde glas-metaal combinatie. De inrichting is compleet met : vrijstaand bad, 2 lavabo's, regendouche en toilet (dat wel wat beter afgesloten zou mogen zijn). Verder ontbreekt er werkelijk niets in de kamer, aan elk detail voor comfort is gedacht. Flat-screen TV, thee en koffie faciliteiten, strijkplank met strijkijzer, goed voorziene minibar (bijvullen wordt wel eens vergeten), gratis wifi verbinding, 2 regenschermen, kluis, badjassen met sloffen en haardroger. Gratis mineraalwater en een goed gevulde fruitschaal maken het plaatje volledig. En ik ben zeker nog iets vergeten.

Ook de gemeenschappelijke ruimten van het hotel verdienen meer dan gewone aandacht. In de Tower wing is er op de 4de verdieping een leuk (vrij ondiep) zwembad met fitness ruimte. Op het gelijkvloers, links van de receptie, is er het restaurant "Contango" waar het ontbijt en de lunch worden gereserveerd. Het ontbijt is in buffet vorm en is bijzonder rijkelijk aan diverse broodsoorten, allerhande koude en warme gerechten, evenals talrijke fruitsappen, koffie en thee (dat steeds prompt wordt bijgeschonken door het attente personeel). Gewenste ei-gerechten worden à la minute voor u bereid. Het lijkt meer op een brunch dan op een ontbijt !

De Majestic wing omvat een aantal leuke zaaltjes zoals o.m. : het formele "Colonial Café" restaurant, de bar, de drawing room, de reading room, de cigar room en de bijzonder fraaie orchidee zaal maar waar het te koud is om er aangenaam lange tijd te zitten. Er is ook een complete spa-inrichting voor lichaamsverzorging.

Tot slot een bijzonder compliment voor de voorkomende en vriendelijke dienstverlening van het personeel. Dit is een top-hotel waar het uiterst aangenaam verblijven is !

• Verbleef: april 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 september 2014 via mobiele applicatie

We hebben hier 3 nachten geslapen in een suite gedurende onze huwelijksreis. De kamer was perfect, schoon, modern, groot, bad met tv, regendouche, heerlijk bed, super wifi! Je wordt vanaf je binnenkomst in de watten gelegd en voelt je van koninklijke afkomst hier!

Het ontbijt is zeer uitgebreid en smakelijk. Enige kritiekpunt is de ligging. Er gaan ieder half uur bussen naar het station en de stad in. Taxi's zijn naar Nederlandse standaard goedkoop, dus een prima optie (15-25 ringit vanuit het winkelcentrum gebied).

Verbleef: september 2014, reisde met een partner