“Heerlijk”

Keukens: Indiaas, Maleisisch, Thais
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van recensies van Tripadvisor hier gegeten, inderdaad ziet het er op het oog niet heel gezellig uit maar de vriendelijkheid en het heerlijke eten maken dit helemaal goed! De prijs is ook top

30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

vriendelijke mensen en fantastisch eten laat je niet afschrikken door hoe de zaak er uit ziet het eten is uitmuntend

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Tripadvisor op dit adres gekomen. Ligt net achter de superdrukke straat met eetstallen. We zijn er eerst langs gelopen omdat we niet door hadden dat dit het restaurant was dat we zochten. Heerlijke lamscurry, murtabak (soort gevulde pannenkoek) en kipcurry gegeten. Alles met vers naanbrood. Niet te pittig voor de kinderen, maar heel smaakvol.
Enige kleine nadeel: er mag gerookt worden. Ze serveren geen alcohol.

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Indiaas eten. Wel heel eenvoudig en niet erg schoon, maar zeker de moeite waard om hier te eten als je in de buurt bent.

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je verwacht het niet als je het ziet, een typisch streetfood restaurant. Alles van plastic, borden,bestek en bekers maar het eten is verrassend goed. De flinterdunne gefermenteerde rijstrol is een aanrader. Maar eigenlijk is alles wat we hier hebben gegeten goed van de butterchicken tot de vegie curry. En vergeet de kokosnoot niet gekoeld het lekkerst.

Reizigers die Tg's Nasi Kandar bekeken, bekeken ook

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan

In Tg's Nasi Kandar geweest? Deel je ervaringen!