Mandarin Oriental, Kuala Lumpur(Kuala Lumpur)
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 211 per nacht.

Somerset Ampang Kuala Lumpur(Kuala Lumpur)
  • Inclusief ontbijt
Traders Hotel, Kuala Lumpur(Kuala Lumpur)
  • Gratis parkeren
Ascott Kuala Lumpur(Kuala Lumpur)
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Hilton Kuala Lumpur(Kuala Lumpur)
  • Restaurant
Shangri-La Hotel Kuala Lumpur(Kuala Lumpur)
Shangri-La.com
Agoda.com
Priceline
  • Fitnesscentrum
Ramada Suites Kuala Lumpur City Centre(Kuala Lumpur)(Heel veel waar voor je geld!)
23 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik en mijn vrouw hebben hier overnacht op aanbeveling van een vriend die paar jaar geleden ook in KL was geweest. Personeel verdiend een dikke 10 super vriendelijke en erg behulpzaam. Hotel is niet meer van deze tijd de kamers waren wat oud. Maar dat maakte het ons niet veel uit. Waar we super tevreden mee waren was de ligging van dit hotel alles was op 5 min loopafstand van zowel heerlijk restaurants tot malls en zelfs de metro was maar paar minuten lopen.

Alleen in de gangen van de hotel als je naar je kamer liep hing een raar geurtje en dat was alle 3 de dagen dat we daar verbleven

Qua ligging zou ik dit hotel al verkiezen boven al de andere.

Dus zeker een aanrader.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
12 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel ligt centraal voor een city trip. De Petronas ligt op loopafstand. In de omgeving van het hotel wordt momenteel veel verbouwd omdat ze de winkelstraat willen vernieuwen. Totaal geen last van gehad in het hotel.
De kamer is ruim, bed slaapt goed. De badkamer is ook prima. Het gehele interieur van het hotel is wat gedateerd. Ontbijt biedt veel keuze.
Tip: hop on hop off bus is erg dichtbij.
Vanaf vliegveld is hotel goed te bereiken. Neem de KLIA expres en op Sentral monorail naar Bukit Bintang vanaf daar 5 min lopen. In de nacht naar of van vliegveld is Uber een goedkope optie (taxi's vragen extra voor nachttarief)

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een goed hotel, in het verleden denk ik al helemaal. Het is nu een beetje ouderwets, en is misschien aan een renovatie toe. Het bed ligt prima, er is wifi (2 apparaten per kamer), tv, en de douche is erg fijn. Ook het uitzicht is mooi. Aan de andere kant: het tapijt is een beetje smoezelig, en het ruikt naar sigaretten.
Prima hotel voor de prijs.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
17 september 2016 beoordeeld

De locatie van dit hotel (hartje Bukit Bintang) is geweldig alles is op loopafstand! Heel veel shopping malls , eet tentjes en souvernirs, je kan je daar echt uitleven! Wij verblijven hier elke keer als we in KL zijn! Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam! De kamers zijn schoon en zeer comfortabel. Ge wel dig!

• Verbleef: februari 2016, reisde met familie
1 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel in bukit bintang. op loopafstand van de monorail en alle grote bezienswaardigheden kun je lopend bereiken of makkelijk via de hop on hop off bussen.
kamers zijn meer dan standaard met uitzicht op de stad. kamers zijn schoon en personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader voor iedereen.

Verbleef: april 2016, reisde alleen