12 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel ligt centraal voor een city trip. De Petronas ligt op loopafstand. In de omgeving van het hotel wordt momenteel veel verbouwd omdat ze de winkelstraat willen vernieuwen. Totaal geen last van gehad in het hotel.
De kamer is ruim, bed slaapt goed. De badkamer is ook prima. Het gehele interieur van het hotel is wat gedateerd. Ontbijt biedt veel keuze.
Tip: hop on hop off bus is erg dichtbij.
Vanaf vliegveld is hotel goed te bereiken. Neem de KLIA expres en op Sentral monorail naar Bukit Bintang vanaf daar 5 min lopen. In de nacht naar of van vliegveld is Uber een goedkope optie (taxi's vragen extra voor nachttarief)

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een goed hotel, in het verleden denk ik al helemaal. Het is nu een beetje ouderwets, en is misschien aan een renovatie toe. Het bed ligt prima, er is wifi (2 apparaten per kamer), tv, en de douche is erg fijn. Ook het uitzicht is mooi. Aan de andere kant: het tapijt is een beetje smoezelig, en het ruikt naar sigaretten.
Prima hotel voor de prijs.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
17 september 2016 beoordeeld

De locatie van dit hotel (hartje Bukit Bintang) is geweldig alles is op loopafstand! Heel veel shopping malls , eet tentjes en souvernirs, je kan je daar echt uitleven! Wij verblijven hier elke keer als we in KL zijn! Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam! De kamers zijn schoon en zeer comfortabel. Ge wel dig!

• Verbleef: februari 2016, reisde met familie
1 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel in bukit bintang. op loopafstand van de monorail en alle grote bezienswaardigheden kun je lopend bereiken of makkelijk via de hop on hop off bussen.
kamers zijn meer dan standaard met uitzicht op de stad. kamers zijn schoon en personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader voor iedereen.

Verbleef: april 2016, reisde alleen
31 januari 2016 beoordeeld

Zijn op dit ogenblik voor een week voor de zoveelste keer in dit perfecte hotel te gast
En zoals voorheen een gezellig hotel in het centrum van Bukit Bintang en alles op loopafstand, monorail naar China Town, Shopping Malls, Petronas Twintower
Alle Malls vieren op dit moment de komende CHINEES NIEUWJAAR en in het teken van de AAP

Kamertip: Wij hebben op dit moment een kamer op de 16e verdieping met een bijzondere uitzicht
  • Verbleef: januari 2016, reisde met een partner