“Top ligging vriendelijke personeel”
Beoordeling van Capitol Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Capitol Hotel
Beoordeeld als nr. 53 van 347 hotels in Kuala Lumpur
23 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik en mijn vrouw hebben hier overnacht op aanbeveling van een vriend die paar jaar geleden ook in KL was geweest. Personeel verdiend een dikke 10 super vriendelijke en erg behulpzaam. Hotel is niet meer van deze tijd de kamers waren wat oud. Maar dat maakte het ons niet veel uit. Waar we super tevreden mee waren was de ligging van dit hotel alles was op 5 min loopafstand van zowel heerlijk restaurants tot malls en zelfs de metro was maar paar minuten lopen.

Alleen in de gangen van de hotel als je naar je kamer liep hing een raar geurtje en dat was alle 3 de dagen dat we daar verbleven

Qua ligging zou ik dit hotel al verkiezen boven al de andere.

Dus zeker een aanrader.

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

12 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel ligt centraal voor een city trip. De Petronas ligt op loopafstand. In de omgeving van het hotel wordt momenteel veel verbouwd omdat ze de winkelstraat willen vernieuwen. Totaal geen last van gehad in het hotel.
De kamer is ruim, bed slaapt goed. De badkamer is ook prima. Het gehele interieur van het hotel is wat gedateerd. Ontbijt biedt veel keuze.
Tip: hop on hop off bus is erg dichtbij.
Vanaf vliegveld is hotel goed te bereiken. Neem de KLIA expres en op Sentral monorail naar Bukit Bintang vanaf daar 5 min lopen. In de nacht naar of van vliegveld is Uber een goedkope optie (taxi's vragen extra voor nachttarief)

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een goed hotel, in het verleden denk ik al helemaal. Het is nu een beetje ouderwets, en is misschien aan een renovatie toe. Het bed ligt prima, er is wifi (2 apparaten per kamer), tv, en de douche is erg fijn. Ook het uitzicht is mooi. Aan de andere kant: het tapijt is een beetje smoezelig, en het ruikt naar sigaretten.
Prima hotel voor de prijs.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
17 september 2016 beoordeeld

De locatie van dit hotel (hartje Bukit Bintang) is geweldig alles is op loopafstand! Heel veel shopping malls , eet tentjes en souvernirs, je kan je daar echt uitleven! Wij verblijven hier elke keer als we in KL zijn! Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam! De kamers zijn schoon en zeer comfortabel. Ge wel dig!

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met familie
1 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel in bukit bintang. op loopafstand van de monorail en alle grote bezienswaardigheden kun je lopend bereiken of makkelijk via de hop on hop off bussen.
kamers zijn meer dan standaard met uitzicht op de stad. kamers zijn schoon en personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader voor iedereen.

Verbleef: April, 2016, reisde alleen
31 januari 2016 beoordeeld

Zijn op dit ogenblik voor een week voor de zoveelste keer in dit perfecte hotel te gast
En zoals voorheen een gezellig hotel in het centrum van Bukit Bintang en alles op loopafstand, monorail naar China Town, Shopping Malls, Petronas Twintower
Alle Malls vieren op dit moment de komende CHINEES NIEUWJAAR en in het teken van de AAP

Kamertip: Wij hebben op dit moment een kamer op de 16e verdieping met een bijzondere uitzicht
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
7 oktober 2015 beoordeeld

Midden in het Centrum gelegen top hotel tegenover shopping Mall en diverse restaurants
Schuin overstekend gezellig koffie drinken bij Starbucks of Bean Coffee
2 minuten lopen naar de Mono Rail die je voor een €1.00 PP naar China Thown rijd of met de rood/witte taxi voor het hotel voor €3.00
10 minuten lopen via de overdekte loopbrug naar de Twinn Tower, deze loopbrug bevindt zicht naast de Gigantische Shopping Mall Pavilion
3 minuten lopen van af het hotel naar street food Jalan Alor voor gezellig dineren
Ook een bezoek brengen met de bus naar Malagga is een must

Kamertip: Zo hoog mogelijk met de Twinn Tower als uitzicht.......s'avonds mooi verlicht
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Februari, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Kuala Lumpur bekeken
Furama Bukit Bintang
nr. 50 van 347 in Kuala Lumpur
2.281 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Capitol Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Capitol Hotel

Adres: Hotel Capitol Kuala Lumpur Jalan Bulan | off Jalan Bukit Bintang, Kuala Lumpur 55100, Maleisië
Locatie: Maleisië > Wilayah Persekutuan > Kuala Lumpur
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 34 familiehotel in Kuala Lumpur
Nr. 35 zakenhotel in Kuala Lumpur
Nr. 37 romantisch hotel in Kuala Lumpur
Prijsklasse: € 28 - € 100 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Capitol Hotel 3*
Aantal kamers: 235
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, Ctrip TA, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Capitol Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Capitol Kuala Lumpur
Capitol Hotel Kuala Lumpur

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?