2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een goed hotel, in het verleden denk ik al helemaal. Het is nu een beetje ouderwets, en is misschien aan een renovatie toe. Het bed ligt prima, er is wifi (2 apparaten per kamer), tv, en de douche is erg fijn. Ook het uitzicht is mooi. Aan de andere kant: het tapijt is een beetje smoezelig, en het ruikt naar sigaretten.
Prima hotel voor de prijs.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
17 september 2016 beoordeeld

De locatie van dit hotel (hartje Bukit Bintang) is geweldig alles is op loopafstand! Heel veel shopping malls , eet tentjes en souvernirs, je kan je daar echt uitleven! Wij verblijven hier elke keer als we in KL zijn! Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam! De kamers zijn schoon en zeer comfortabel. Ge wel dig!

• Verbleef: februari 2016, reisde met familie
1 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel in bukit bintang. op loopafstand van de monorail en alle grote bezienswaardigheden kun je lopend bereiken of makkelijk via de hop on hop off bussen.
kamers zijn meer dan standaard met uitzicht op de stad. kamers zijn schoon en personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader voor iedereen.

Verbleef: april 2016, reisde alleen
31 januari 2016 beoordeeld

Zijn op dit ogenblik voor een week voor de zoveelste keer in dit perfecte hotel te gast
En zoals voorheen een gezellig hotel in het centrum van Bukit Bintang en alles op loopafstand, monorail naar China Town, Shopping Malls, Petronas Twintower
Alle Malls vieren op dit moment de komende CHINEES NIEUWJAAR en in het teken van de AAP

Kamertip: Wij hebben op dit moment een kamer op de 16e verdieping met een bijzondere uitzicht
  • Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
7 oktober 2015 beoordeeld

Midden in het Centrum gelegen top hotel tegenover shopping Mall en diverse restaurants
Schuin overstekend gezellig koffie drinken bij Starbucks of Bean Coffee
2 minuten lopen naar de Mono Rail die je voor een €1.00 PP naar China Thown rijd of met de rood/witte taxi voor het hotel voor €3.00
10 minuten lopen via de overdekte loopbrug naar de Twinn Tower, deze loopbrug bevindt zicht naast de Gigantische Shopping Mall Pavilion
3 minuten lopen van af het hotel naar street food Jalan Alor voor gezellig dineren
Ook een bezoek brengen met de bus naar Malagga is een must

Kamertip: Zo hoog mogelijk met de Twinn Tower als uitzicht.......s'avonds mooi verlicht
  • Verbleef: februari 2015, reisde met een partner