9 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 2 nachten verbleven in april 2013. Vanaf dit hotel liggen bijna alle bezienswaardigheden binnen loopafstand. Verwacht geen wonderen van dit hotel. Het is gewoon een degelijk hotel, schoon, prima bedden, maar niets aparts. Tip: vraag een kamer met zicht op de Petronas Towers.

Verbleef: april 2014, reisde met een partner
23 december 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligging van het hotel is top, loopafstand van diverse winkelcentra, restaurantjes, barretjes en openbaar vervoer. Kamers zijn basic, maar naar wat je ervoor betaald echt prima! Goed bed, fijne douche, ruime badkamer. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Verbleef: december 2014, reisde met een partner
11 april 2014 beoordeeld

Ik ben regelmatig in KL. Capitol is een leuk hotel voor een kort bezoek aan de stad. Het ligt central en je bent dichtbij metro. De kamer voelde echter klein aan. Wij hadden een kamer aan de zijkant en keken tegen een betonnen muur aan van naastgelegen hotel...op 10 cm..Hotel heeft geen zwembad, fitness, spa of tuin om te relaxen. Het is dus of binnen zitten op je kamer of buiten op straat iets ondernemen. Soms regent het hard in KL dus dan is het binnenzitten = saai.Capitol is aan de smalle straat aan de achterzijde van Sungai Wai winkelcentrum waar grote vuil containers staan. Toen het regende dachten we katten te zien rennen op straat maar dat waren enorme ratten! Was op ongeveer 6 meter van ingang hotel! Ik kom al 6 jaar in KL maar zal niet bij Capitol meer verblijven. Er zijn veel hotels in het centrum en de meeste met een zwembad,spa,fitness,tuin,uitgebreider ontbijt. Je betaald dan iets meer maar dan krijg je ook meer voor terug.

Kamertip: Meeste kamers hebben geen vrij uitzicht. Dat zie je ook op de foto's hierboven. Deze kijken op andere gebouwen. Andere hotels hebben beter uitzicht!
  • Verbleef: mei 2013, reisde met een partner
27 juli 2013 beoordeeld

Mooi hotel, luchtige lobby, vriendelijk personeel.
Je zit vlakbij de monorail van Imbi en Bukit Bintang en vlakbij Jalan Alor (restaurants).
Vanhieruit kan je gerust te voet naar de Petronas Towers.
Ruime kamer, prachtig zicht op de Towers, goed bed, ruime douche. Goede wifi verbinding.
Supermarktjes vlakbij waar je , als je dat wil, ontbijt kan halen.
We hadden een nachtvlucht en we mochten tot 18 u gebruik maken van een douche in een kamer die speciaal daarvoor werd vrij gehouden.

• Verbleef: juli 2013, reisde met een partner
8 juni 2013 beoordeeld

Het hotel Capitol in Kuala Lumpur is een heel fijn hotel in het centrum. Het ligt op loopafstand van de Bukit Bintang en de Petronas Tower. Het personeel is vriendelijk en bereid op je te helpen als je een excursie wilt maken. Wij hadden geen ontbijt bij dit hotel en dat is niet echt nodig aangezien Starbucks aan de overkant zit.

Kamertip: De kamers zijn groot en de bedden heerlijk. Je kunt fijn slapen en je hebt geen last van lawaai. De badkamer en toilet is prima.
  • Verbleef: juni 2013, reisde met vrienden