“Zeer fijn hotel centraal gelegen en geweldig ontbijt”
Beoordeling van Melia Kuala Lumpur

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Melia Kuala Lumpur
Beoordeeld als nr. 40 van 350 hotels in Kuala Lumpur
10 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier vier dagen geweest. Alles was tot op de puntjes verzorgd en de medewerkers meer dan vriendelijk (Hassan en zijn collega in de lobby en de dame met bril in restaurant in het bijzonder). Veel leuke tips van hen gehad voor onze vervolgreis!

Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
Meliakualalumpur_11, Guest Relations Manager van Melia Kuala Lumpur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 november 2017

Dear Marilène V,

Thank you for taking the time to provide us with such positive feedback after your recent stay with us. We are delighted to know how much you enjoyed our unbeatable location and services especially from our team member Hassan/ Bellman and Norjazai from The Kitchen.

It was a pleasure to welcome you to our hotel and we very much hope that we will be able to welcome you back once again in the near future.

Best Regards,
Azlina Kassim

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden twee kamers naast elkaar met een tussendeur. Ideaal voor gezinnen. Ontbijtbuffet is ontzettend uitgebreid (aziatisch en westers), goed verzorgd en heerlijk.
Ligt in een veilige buurt op loopafstand van diverse eetgelegenheden en grote winkelcentra. Goed bereikbaar met metro en gratis GoKL bus.
Helaas was het zwembad niet te gebruiken. Als alternatief konden we het zwembad van het naastgelegen hotel gebruiken. Helaas was dat toen wij er gebruik van wilden maken dicht ivm onweer.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
Meliakualalumpur_11, Guest Relations Manager van Melia Kuala Lumpur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2017

Dear Roel S,

Thank you for taking your valuable time in providing us with such positive feedback during your recent stay with us.

We have been several upgrade our facilities in order to provide our guest a most enjoyable and satisfaction experience.

On behalf of the staff and myself, I must say we were all delighted to have you back at the Melia KL. We cannot be happier about the comments you wrote. We are glad you had such a wonderful experience with us and trust it will not be long before you will be back for another visit.

Best Regards,
Azlina Kassim

20 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hotel met vriendelijk personeel en het beste locatie ever....Ik raad het zeker aan. Het is dichtbij restaurants, shopping malls en nog meer.
Kamers zijn super groot (we hadden ni eens superieur) en schoon.
Heerlijk bar en behulpzame personeel.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met vrienden
Meliakualalumpur_11, Owner van Melia Kuala Lumpur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 oktober 2016

Dear Kashaimani,

Thank you very much for visiting us and also for taking the time to review our property here on TripAdvisor. We are happy to know that you have enjoyed your stay with us. As our hotel is located at the also called "Golden Triangle" of Kuala Lumpur, our proximity to the main leisure and shopping areas is one of our strengths.
Dear Kashaimani, we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.

Best regards,

Paloma Fidalgo
Guest Experience Department

6 september 2016 beoordeeld

Kamer was heel schoon en het personeel heel vriendelijk. Was bereidt extra service te verlenen.
Speciale wensen m.b.t. het ontbijt werden vanaf de volgende dag gegeven. Ook extra kussens werden zonder problemen vlug bezorgd.

Kamertip: Vraag naar een gerenoveerde kamer.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Meliakualalumpur_11, Owner van Melia Kuala Lumpur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 september 2016

Dear Guest,

Warm Greeting and thank you for choosing us as your accommodation in Kuala Lumpur. It was a great pleasure to serve you and thank you for your good comments regards our staff service quality, cleanliness, good breakfast choice. We are also glad that you had a good comfortable sleep with the extra pillow.

Hope to see you soon on your next visit and have a wonderful days.

Yours Sincerely,
Agilan

9 augustus 2016 beoordeeld

Melia hotel: een riant hotel in het centrum van KL. Tegenover is het Times Square waren huis met allerlei restaurantjes, een supermarkt en een hogere school(university) voor Hospitality.
Prima basis om de stad te bezichtigen, goede ontbijtmogelijkheden. Eten doen we natuurlijk buiten de deur.

Kamertip: Een kamer die niet aan de straat grenst is aan te raden. Wij hadden een kamer aan de oost/achterzijd ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
8 augustus 2016 beoordeeld

Mooi 4 * hotel met alle voorzieningen. Ligt aan Jalan Imbi, tegenover het monorail station Imbi, tegenover Berjaya Times Square shopping mall, en op loopafstand liggen o.a. Petronas Twin Towers en Jalan Alor met de Chinese foodstalls.
Zwembad om af te koelen.
We hebben er niet ontbeten.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
16 november 2015 beoordeeld

Ondanks midden in het centrum, heerlijk kunnen uitrusten en uitstekende shopping en dining gelegenheid (erg goedkoop en lekker). Prima openbaar vervoer maar wel klein geld in cash omwisselen anders is de 'metro' een problem.

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Meliakualalumpur_11, Owner van Melia Kuala Lumpur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 november 2015

Dear Guest,

Warm Greeting!

Thank you for choosing us for your recent stay and your recommendation on our hotel. We were glad that you appreciated us in the terms of our location, transportation facilities, shopping & dinning facilities and our affordable room rates.

Thank you again and hope to see you soon on your next visit.

Yours Sincerely,
Agilan
Guest Experience Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Kuala Lumpur bekeken
1.183 beoordelingen
op 0,6 km afstand
Ramada Suites Kuala Lumpur City Centre
Prijzen weergeven

In Melia Kuala Lumpur geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Melia Kuala Lumpur

Adres: Melia Kuala Lumpur 16 Jalan Imbi | Kuala Lumpur, Kuala Lumpur 55100, Maleisië
Telefoonnummer:
Locatie: Maleisië > Wilayah Persekutuan > Kuala Lumpur
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 34 familiehotel in Kuala Lumpur
Nr. 38 luxe hotel in Kuala Lumpur
Prijsklasse: € 56 - € 89 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Melia Kuala Lumpur 4*
Aantal kamers: 288
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Asiatravel.com Holdings, Agoda, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Melia Kuala Lumpur met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Melia Kuala Lumpur Hotel Kuala Lumpur
Sol Melia Kuala Lumpur
Kuala Lumpur Melia

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?