Trip.comUS$ 77
TravelocityUS$ 71
eDreamsUS$ 68
Beoordeeld op 12 november 2018

Uitstekend hotel. Ligging is dichtbij diverse bezienswaardigheden. Lopend en met openbaar vervoer kun je overal komen. Hotel heeft een geweldige ambiance, personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamer is perfect, totaal geen opmerkingen over.
Vond het wel jammer dat de bar in het hotel vroeg sluit.

Datum van verblijf: oktober 2018
SLKL-GM, General Manager van Shangri-La Kuala Lumpur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2018

Dear Guest,

Thank you for your patronage at Shangri-La Hotel, Kuala Lumpur and for taking the time to leave your feedback on Tripadvisor. I'm happy to hear that our hotel was able to provide great service, convenience and travel experience for you. We look forward to your next stay here at Shangri-La Hotel, Kuala Lumpur!

Gonzalo Duarte Silva
General Manager

Beoordeeld op 5 september 2018 via mobiele applicatie

Stadshotel met uitstekende ligging. Efficiënt en zeer behulpzaam personeel. We hadden een grote schone kamer volledig uitgerust natuurlijk, dus blouse strijken kon ook nog. Van de restaurants is Lemon Garden tijdens het ontbijt indrukwekkend. Alle culturen eten hier hun buikjes rond en met veel plezier. Ik KL nemen wij dit hotel met zijn mooie lobby.

Datum van verblijf: augustus 2018
SLKL-GM, General Manager van Shangri-La Kuala Lumpur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2018

Dear Guest,

Thank you for your choosing to stay at Shangri-La Hotel, Kuala Lumpur and for this fabulous review of our hotel. I am glad to learn that you had an enjoyable stay experience with us and we certainly look forward to welcoming you back for more remarkable stays in the future. Thank you.

Daniel Kaeflein
Resident Manager

Beoordeeld op 10 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij sliepen hier bij een bezoek aan Kuala Lumpur in augustus 2018. Het hotel is ronduit schitterend : geweldig gelegen, super vriendelijke bediening, mooie schone kamers, zeer goed ontbijt en dat alles voor een zeer redelijke prijs.
Een echte aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2018
SLKL-GM, General Manager van Shangri-La Kuala Lumpur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2018

Dear Guest,

Thank you for staying with us during your recent trip to KL and for your fantastic review of our hotel. We are pleased to learn of your family's pleasant stay experience with us and that you were impressed with our service and facilities. All of us at Shangri-La Hotel, Kuala Lumpur look forward to be of service to you again soon.

Daniel Kaeflein
Resident Manager

Beoordeeld op 4 februari 2018 via mobiele applicatie

Shangri La is een uitstekend hotel. We hadden een juiste keuze gemaakt voor ons bezoek aan de stad. De uitgaansgelegenheden zijn op minder dan 20 minuten lopen makkelijk bereikbaar. In de Lorong Raja Chulan, op 9 minuten lopen zitten vele goede en betaalbare restaurants. De Petronastoren ligt op 10 minuten lopen van het hotel. Kortom de locatie is perfect. Het hotel heeft een fijn zwembad in een ruime tuin met veel ligbedden. Wat ik iedereen wil adviseren is om een suite te boeken. Dat is een enorme ervaring. Zo ruim en zo luxe, met toegang tot de Horizonclub waar je gratis cocktails en heel veel hapjes kunt krijgen en waar je ook in de ochtend in een hele rustige ambiance ontbijt. Te duur? Let dan goed op, want als je tijdig een kamer boekt (wij deden dat 4 maanden van te voren) hebben ze vaak aanbiedingen voor 3 nachten en hoef je maar voor 2 nachten te betalen. Auto kun je gratis in de ondergrondse parkeergarage zetten. Personeel is zeer voorkomend en iedereen blijft je groeten. Hier voelen alle gasten dat ze worden gewaardeerd. Kortom een reuze fijne ervaring. Nu op naar Shangri La in Penang.

Datum van verblijf: februari 2018
SLKL-GM, General Manager van Shangri-La Kuala Lumpur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2018

Dear Guest,

Thank you for choosing to stay with us at Shangri-La Hotel, Kuala Lumpur and for the fantastic review of your stay experience. I am truly delighted to learn that you had an enjoyable stay at our Horizon Club. It was a pleasure to have been of service to you and we look forward to welcoming you back to the hotel soon. Thank you.

Manfred Weber
Area General Manager

Beoordeeld op 30 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij bezochten dit hotel in familie verband (3 volwassenen 3 kinderen).
Het hotel is gelegen op een steenworp van de belangrijkste bezienswaardigheden van de stad (KL tower, upside down house, Petronas twin towers). Ze zijn allemaal te voet bereikbaar zelfs met hele kleine kinderen.
Wij hebben alle bezienswaardigheden op voorhand besteld, de meesten waren uitverkocht bij aankomst!
Het hotel heeft een impressionante inkom!

Het ontbijt en diner in de lemon garden: het buffet is gigantisch, heel lekkere gerechten, heel veel keuze! Er zijn zelfs chocoladefontijnen!
Hoewel het restaurant gigantisch is loopt alles gesmeerd! Het personeel is zeer vriendelijk en opgeleid!

De kamer: hoe hoger de kamer hoe mooier het uitzicht! Voor een stadshotel zijn de kamers vrij ruim! Omdat we een familie zijn van 6 was het zeer aangenaam om communicerende kamers te hebben!
Het enige wat misschien nog verbeterd kan worden is dat de kamers vasttapijt hebben en dit misschien zou kunnen vervangen worden!

Het zwembad: buiten, zeer leuke afwisseling en ontspanning na het vele bezoeken! Handdoekenservice en bar! Niets op aan te merken!

Ook het transport van en naar de luchthaven werd door het hotel geregeld en ging uiterst vlot!

Een echte aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2017
SLKL-GM, General Manager van Shangri-La Kuala Lumpur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2017

Dear Guest,
Thank you for staying with us during your recent trip to KL with your family and for your excellent review of our hotel. We are happy to learn that you were pleased with the hospitality of our staff, the food options at Lemon Garden, the guest room as well as our pool. We look forward to having you as our guest with us once again soon. Best regards, Manfred Weber, Area General Manager.