Priceline
Hotels.comUS$ 123
Expedia.comUS$ 123
Destinia.comUS$ 127
Beoordeeld op 3 maart 2019 via mobiele applicatie

Terecht vijf sterren. Word eerst even MO Fan, dan is het ontbijt gratis. Kamer super goed. Mooi zwembar waar je ook prima kunt borrelen en eten. Ontbijt was zeer uitgebreid, grote keuze. Graag kom ik hier weer.

Datum van verblijf: maart 2019
Frank S, General Manager van Mandarin Oriental, Kuala Lumpur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2019

Dear D552AGroberts

Thank you for your positive post and great to have another loyal fan. We look forward to see you again.

Beoordeeld op 14 februari 2019 via mobiele applicatie

Na Bangkok en Singapore blijkt deze keten ook in Kuala Lumpur de plek om je vakantie te beginnen of te eindigen. Relaxte sfeer, super eten en drinken, heerlijke douche, dito bed en kussen op brandschone kamer. Dit een combinatie met allervriendelijkst personeel zorgt ervoor om hier of op een andere locatie terug te keren.

Datum van verblijf: februari 2019
Frank S, General Manager van Mandarin Oriental, Kuala Lumpur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2019

Dear 980josb

Thank you for your positive post and we greatly appreciate your loyal support toward our MO hotels. We look forward to welcome you back for another exceptional stay in the not too-distant future.

Beoordeeld op 15 september 2018 via mobiele applicatie

Ben je op zoek naar een super hotel in het centrum van KL boek dan dit hotel. Heerlijk eten, een prachtige lounge bar met live muziek en natuurlijk prima kamers. Dit alles op loopafstand van de Petronas Twin Towers...

Datum van verblijf: september 2018
Frank S, General Manager van Mandarin Oriental, Kuala Lumpur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2018

Dear rvschouwen

Thank you for your positive post and we look forward to welcome you back to our hotel when you are next in KL!

Beoordeeld op 11 augustus 2018

Heerlijk hotel met zeer goede service op top locatie naast de petronas towers, zeer ruime kamers met mooi uitzicht, enorm uitgebreid ontbijt, fijn zwembad. Rond het hotel diverse restaurants in alle prijsklasses en grote shopping mall. Enige nadeel was dat er gerookt mag worden in de bar.

Datum van verblijf: juli 2018
Frank S, General Manager van Mandarin Oriental, Kuala Lumpur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018

Dear Willeke B
Thank you for your positive feedback on our hotel’s location, room, buffet breakfast, pool facilities and excellent service.

I have noted your comment on MO Bar and would like to share that the hotel adheres to the non-smoking laws and regulations in Malaysia, and maintains certain restricted areas in the hotel that are identified as smoking areas such as MO Bar. On this point, the hotel is continuously monitoring these smoking areas to ensure the comfort of our guests and we will revisit our smoking area policy with a view to improve the comfort of our non-smoking guests.

It was a pleasure to have you with us and we look forward to welcome you back to our hotel in the near future.

Best regards

Beoordeeld op 8 augustus 2018 via mobiele applicatie

Voordat we onze trip door Azië zouden beginnen met het gezin (jongen 4, meisje 6) wilde we even acclimatiseren in Kuala Lumpur na een lange vlucht. We kwamen aan hij het hotel en we voelde ons meteen thuis! Inchecken op onze eigen kamer. De kamer was fantastisch (suite met aparte slaapkamer en een gekoppelde kamer voor de kids) het ontbrak er aan niets! Het hotel ligt naast een leuk park met zwembad en hele grote speeltuin. Verder hadden ze vriendelijke taxi chauffeur bij hotel die ons in een paar uur de stad en wat marktjes liet zien. Ontbijt was grandioos en ook het hotel zwembad midden in de stad was super. Hele goeie en vriendelijke bediening en lekker eten. Konden ook bij zwembad alles bestellen van de andere restaurants in het hotel. Het is niet goedkoop, maar ik kan er ook niets negatiefs over kwijt. Wat een superfijn hotel en wat hebben wij het er 3 heerlijke dagen / 2 nachten gehad.

Datum van verblijf: augustus 2018
Frank S, General Manager van Mandarin Oriental, Kuala Lumpur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2018

Dear EuroCities81

Thank you for a very positive post and most wonderful to know that your family had a great time with us.

We look forward to welcome your family back for your ‘home’ at KLCC!