Beoordeeld op 27 september 2015

Mooie ruime kamers met groot bed en ruime badkamer. Jammer dat de telefoon niet naast het bed opgeladen kon worden, maar op het bureau moest liggen. Het signaal van de TV en de WiFi was ook slecht. Personeel is heel vriendelijke en de kamers worden tenminste twee keer per dag schoongemaakt. Zeer uitgebreid ontbijt buffet en een mooi fusion restaurant. Helaas waren niet alle wijnen van de wijnkaart op voorraad.

Datum van verblijf: september 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Skaf M, General Manager van JW Marriott Kuala Lumpur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2015

Dear Arjan V,

Thank you for taking the time to share about your recent experience at the JW Marriott Kuala Lumpur.

We truly appreciate knowing that you enjoyed our facilities and service, thank you for raising the matters on the Television and internet signal. Please be informed that we are in the midst of upgrading our services.

We sure hope that you will have the opportunity to stay with us again when another chance to come back to Kuala Lumpur arises, and would gladly assist with future travel details.

Warm regards,
Mahmoud Skaf

Beoordeeld op 5 maart 2015 via mobiele applicatie

De volgende staff leden hebben ons geweldig geholpen:
Perfecte ontvangst door onze guardian angel Atiqah. De extra service die zij aanbood was perfect! Tevens was Zaihni die voor ons de koffers naar boven bracht geweldig heeft ons veel tips gegeven over KL en we konden elke dag bij hem terecht voor vragen! Op de laatste avond leuke attentie op onze kamer van Colin!

Hotel was prachtig en ontbijt zeer uitgebreid! Zwembad en poolarea zeer schoon en hygiënisch! Goede faciliteiten!

Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 3 april 2014 via mobiele applicatie

Tijdens het F1 weekend een aantal nachten in het hotel verbleven. Mooie centrale locatie, vriendelijk personeel, schone en nette kamers, ruime Deluxe kamer, met uitgebreid ontbijt voor ieder wat wils. Hotel ligt op loopafstand van de Petronas Towers welke overdekt te bereiken zijn. Tegenover het hotel bevindt zich het Pavilion, zeer groot winkelcentra met voldoende eetgelegenheden. Taxi vanaf hotel naar KLIA is RM 150,- . Taxi naar KL Sentral is ongeveer RM20/RM25. Budget taxi vanaf KL Sentral naar hotel is RM13,-.
Hotel heeft uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Zeker de moeite waard. Wifi werkt uitstekend en is bij de prijs inbegrepen.

Datum van verblijf: maart 2014
Beoordeeld op 15 januari 2013

Door omstandigheden hebben wij overnacht in dit top hotel, van het begin tot het einde was het helemaal af. Top kamers, top services en een top keuken. Het personeel is meer dan vriendelijk.
De kamers zijn heerlijk rustig en een mooie ruime badkamer...

Datum van verblijf: januari 2013
Beoordeeld op 27 april 2012

Moesten weg bij de Westin de buurman ,volgeboekt.Daarom dit hotel .Ontvangs groots bediening perfect. Kamers vallen ons tegen. Amerikaans stijl maar een beetje gedateerd ook de badkamer. Geen makkelijke aansluitingen voor bijladen telefoon en computer. Met name restaurants in de mall zijn super.Het fusion restaurant is uniek in kwaliteits eten en heerlijke uitgebreide wijn kaart.

Datum van verblijf: april 2012