Beoordeeld op 28 juli 2017 via mobiele applicatie

We hebben 2 nachten geslapen in dit hotel. Kamer is prima, ruim met enorm bed en alle voorzieningen. Alleen lekte de douche en spoelde de wc niet goed door. Ontbijtbuffet was matig voor een 5-sterrenhotel. Ook nog gegeten in steakhouse, open tot 22.00 uur en oké, maar geen verstand van wijn. Kortom, goede locatie en prima 4(!) sterren hotel, geen 5

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 13 maart 2017 via mobiele applicatie

Heel vriendelijke receptionist Fariz. Daarnaast zijn de kamers zijn groot, in de bedden geweldig, de pool groot en het ontbijt heel lekker en gevarieerd. Vlak bij het winkelcentrum Pavilion, wat het shoppen makkelijk maakt.

Datum van verblijf: maart 2017
PRManager88, General Manager van Royale Chulan Kuala Lumpur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2017

Dear onderweg1,

Warm greetings from The Royale Chulan Kuala Lumpur!

I am delighted to read that your overall stay was nothing short of wonderful, especially the service rendered by our team. I will definitely convey your kind words to Fariz on a job well done.

Should your wide travels bring you back to Kuala Lumpur, please do return to The Royale Chulan Kuala Lumpur. It would be our pleasure to welcome you again soon.

Beoordeeld op 26 februari 2017

Fantastisch hotel, ligging super, in de avond vanuit je kamer de skyline van KL zien! Bijzonder ontbijt met specialiteiten vanuit de gehele wereld, service ook zoals het een tophotel beaamd. Heerlijk SPA en rooftop zwembad maken alles perfect!

Kamertip: Vraag upgrade en als je met gezin reist, de familiekamers zijn bijzonder ruim met keuken!
Datum van verblijf: mei 2016
  • Reistype: Reisde alleen
PRManager88, General Manager van Royale Chulan Kuala Lumpur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2017

Dear Mieke4361,

Warm greetings from The Royale Chulan Kuala Lumpur!

Thank you for your positive feedback and for making us your preferred hotel in Kuala Lumpur during your stay. We are indeed very pleased to hear that you had a wonderful experience and we hope that you will find time to visit us again soon.

Beoordeeld op 2 januari 2017

Kamer 1002, geweldig uitzicht, vanaf het balkon zicht op de Petronas Twintowers, die overigens maar 800 meter vanaf het hotel te vinden zijn. Ook het centrum van de stad, dit is aan de overkant van het hotel. Diverse goede restaurants zijn ook zeer dichtbij te vinden.

Het buffetontbijt er ook zeer uitgebreid, er is aan meerdere culturen gedacht. Van Westers tot aan het Midden-Oosten en het Verre Oosten

Kamertip: Hoe hoger, hoe mooier het uitzicht.
Datum van verblijf: december 2016
PRManager88, General Manager van Royale Chulan Kuala Lumpur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2017

Dear Mrgarden,

Warm greetings from The Royale Chulan Kuala Lumpur!

Thank you for staying at the Royale Chulan and on behalf of our team, may I say how grateful we are to hear of your positive experience in our hotel. We hope you will stay with us again in the near future.

Beoordeeld op 22 oktober 2016 via mobiele applicatie

The Royale Chulan is een mooi hotel. De kamers zijn wel wat aan het slijten maar niet ernstig. We hadden een Royal Club kamer op de 8e verdieping . Daarbij is inclusief ; elke dag 4 kledingstukken wassen, in de Club Lounge op de 5e verdieping hele dag koffie thee en frisdrank. S'middags tussen 3 en 5 afternoontea (geen gebruik van gemaakt ) en s'avonds tussen 6 en half 8 hapjes en wijn ,bier en cocktails. Je kunt er ook ontbijten maar dat is beperkt dus dat hebben we beneden gedaan. De kamers zijn ruim met een heerlijk groot bed. De badkamer is ook erg ruim met een bad en aparte regendouche. De wastafel heeft meer dan voldoende ruimte om je spulletjes op te zetten. Ruim balkon met uitzicht op zwembad en Petronas towers. Kamers worden elke dag goed schoongemaakt en s'avonds komen ze nog even vragen of je iets nodig hebt. En je krijgt zoveel flesjes water als je maar wilt. Zwembad is mooi maar water een beetje troebel en de poolbar ongezellig. Temperatuur van water was goed.
Het ontbijt is erg uitgebreid,alle werelddelen zijn voorzien. Het word goed aangevuld en elke dag ligt er wel weer iets anders bij.
Al het personeel is supervriendelijk. De conciërge is geweldig, hij weet alles te vertellen over waar je naar toe moet gaan en hoe je er moet komen, niet meteen een dure blauwe taxi aansmeren.
De ligging was voor ons perfect,nog geen 10 minuten lopen naar de monorail en 5 minuten lopen naar shoppingmall Pavillion waar ook de loop brug naar de Petronas Towers is.

Datum van verblijf: oktober 2016
PRManager88, General Manager van Royale Chulan Kuala Lumpur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2016

Dear Maranita1,

Dato' Franz Swoboda