Vandaag geopend: 07:30 - 09:00, 11:00 - 12:00, 16:30 - 17:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fantastische tour op prachtige fiets in KL

Heerlijk om te fietsen in deze fascinerende stad. 2,5 uur op pad door authentiek KL. Leuke ... meer lezen

2 dagen geleden beoordeeld
Anita B
KL fietstour

Vandaag met MikeBike een leuke fietstocht door KL gedaan. Begeleidt door Andrew een goed Engels ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld

vanaf US$ 26,80
vanaf US$ 34,50
vanaf US$ 7,90
Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

Aanrader! Wil je dat stad - vooral delen hiervan die je zelf niet zo snel zult zien- op een actieve, leuke en vooral een enthousiaste manier ontdekken. Dan is Mikebikes een aanrader! Krishna en ching bedankt voor de leuke tour.

Datum van activiteit: september 2019
mauricej2018, Manager van MikeBikes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Hoi,
Super bedankt voor het aanraden van een tour bij MikeBikes. De gidsen, Krishna en Hing (naast alle andere gidsen), weten veel te vertellen op een leuke manier over de interessante plekken, geschiedenis en cultuur van de stad. Ze zijn gastvrij en zorgen ervoor dat de gasten een goeie indruk krijgen wat er zich allemaal heeft afgespeeld voorheen en wat er nog te doen is. Dank voor je aanrader! Groetjes van Team MikeBikes!

Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

Vandaag hebben wij de ochtendtour gedaan bij Mike Bike. Ontvangst is uitersr vriendelijk. Wat een enthousiaste man is Mike. Stipt om 8 uur op de fiets. Onze tourguide was Farid en die wist heel veel leuke en interessante feitjes over zijn kampung en over de gebouwen en gewoontes in Kuala Lumpur te vertellen. Heel gezellig en lekker was de lunch waarbij ook Mike en de stagiair (naam ontschoten) aanschoven. Een authentiek Maleisische brunch en dito drankjes (ijsthee met limoen). We zijn op zoveel plekken geweest dat wij echt veel te weten zijn gekomen en toch ook dat het niet verveelt. Chinese tempel, vrijheidsplein, Kampung Bharu, moskee, Chinatown, twin towers e.v.a. Wij raden Mike Bike ten zeerste aan (ook als niet Nederlands bent). Al is dat ook vanwege de charitatieve instelling van Mike Bike. Vanuit onze en hopelijk ook jouw bijdrage kan Mike Bike een bijdrage leveren aan de samenleving in Kuala Lumpur.

Hoi,
Geweldig! Wat een leuke review! Dank! Farid weet van alles te vertellen over de stad, net zoals alle ander gidsen. De lokale tour guides zijn gepassioneerd en enthousiast om hun stad in alle geuren en kleuren te tonen aan de gasten. MikeBikes heeft zich een aantal sociale doelen gesteld. Het teruggeefproject voor de lokale bevolking wordt op een aantal manieren in de praktijk gebracht, waarbij MikeBikes faciliteert. Over de lokale brunch, de gebieden en de plekken die bezocht worden, zowel authentiek als meer modern, zijn de gasten zeer tevreden. De route is aantrekkelijk en tijdens de stops krijg je informatie van de gids(en). Dank voor je review en je enthousiasme over onze bijdrage voor de samenleving! Groetjes van Team MikeBikes.

Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

Hele leuke ochtend gehad, veel gezien en duidelijk op een interactieve manier uitgelegd door onze tourgids Andrew. Veel lol gehad!! Gr. Dirk & Ilja

Hoi Dirk,
De gidsen, inclusief Andrew, weten op een leuke en actieve manier hun stad te tonen. Ze laten je van alles zien in deze metropool van Diversity and Contrasts!. Dank voor je bijdrage hier op TripAdvisor!. Groeten van Team MikeBikes!

Beoordeeld op 6 september 2019

Wat is dat leuk om te doen, op de fiets door de Big City Kuala Lumpur. Onze gids was Afrika (de naam heb ik vast verkeerd gespeld... sorry.
Ze heeft ons meegesleurd door het drukke verkeer van deze super stad. We kwamen op plekken die we zelf anders nooit gezien zouden hebben. Leuk om op de eerste dag te doen, dan krijg je gelijk een beeld van de stad en van wat je eventueel nog eens wilt bekijken. Wij hadden de classic tour in de ochtend, dat was al warm zat.. dus let op in welk seizoen je fietst. Heerlijk Maleisisch ontbijt met de groep. Ik had het voor geen goud willen missen, dankjewel Afrika! (hopelijk kan Mike het even voor je vertalen)

Datum van activiteit: augustus 2019

Hee Miriam,
Afiqah is een ervaren gids die de leuke plekjes van Kuala Lumpur weet te vinden. Het is ideaal om de Classic in het begin van je dagen in de hoofdstad te fietsen. Je krijgt een goed beeld waar je wat kunt zien en achteraf allerlei tips die je kunt gebruiken voor de resterende tijd. Dank voor je review! Groetjes, Team MikeBikes.

Beoordeeld op 3 september 2019

We kregen een privé authentic Kuala Lumpur tour en hebben een stukje Kuala Lumpur gezien waar we zelf anders nooit waren gekomen. De gids wist onwijs veel en de mensen van Mike Bikes waren heel vriendelijk. Zeker een aanrader voor iedereen die Kuala Lumpur op een unieke manier wil ervaren!

Datum van activiteit: september 2019
mauricej2018, Manager van MikeBikes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2019

Hee Willemijn!
Ja, jullie hadden een Authentic, waarbij je in gebieden komt die door de meeste toeristen niet ontdekt worden. Alle gidsen zijn zeer goed op de hoogte van de cultuur en geschiedenis van de stad en het land. Dank voor het aanraden! Groetjes van Team MikeBikes.