“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van Naughty Nuri's Life Centre

Naughty Nuri's Life Centre
Geclassificeerd als nr. 9 van 4.987 Restaurants in Kuala Lumpur
1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn man super lekker gegeten! Mijn man had de spareribs en ik de zalm. Beide erg lekker, ook de sausjes. Vriendelijke bediening, de manager kwam vragen op alles naar wens was en bood ons een dessert van het huis aan. Heerlijk was het. Dit restaurant is een aanrader!

NNKL, Public Relations Manager van Naughty Nuri's Life Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 september 2018

Dear Dittelinden,

It's our pleasure and privilege to serve you and your husband, here at Naughty Nuri's. Yes our spare ribs and salmon are one of our top dishes. And if you have not tried our signature bbq ribs, it's simply RIBTASTIC! We are pleased to hear that your experience with us was a memorable one with a bonus dessert from us. We would do anything to provide the best services to our customers. Hope to see you soon!

12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heerlijk. De spareribs zijn (zoals ze zelf ook zeggen) erg lekker. De overige gerechten zoals de nasi en varkenslapjes waren ook goed.

Het personeel is overdreven aardig. We zaten vlak voor de bar en we overdrijven niet als er tussen de 15 en 20 keer iemand aan onze tafel is geweest om te vragen hoe het eten is, waar we vandaan komen en of het de eerste keer in Kuala Lumpur is.

Ze doen er wel alles aan om het naar je zin te maken en kregen nog een dessert van het huis.

NNKL, Public Relations Manager van Naughty Nuri's Life Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2018

Dear Pascal H,

Thankyou for taking your time to review us and dinning at Naughty Nuri's. It is great to know that our services and foods gave you a pleasant dinning experience. We hope to see you again.

2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze eerste en laatste avond in KLCC hier gegeten. De ribs zijn zalig, die moet je proberen. De bediening is snel en heel vriendelijk. De manager, Mandeep, kwam beide avonden aantal keren aan onze tafel om een praatje te maken. Ook kregen we tot twee keer toe een heel lekker toetje (to share) aangeboden. Aanrader als je in Klcc bent.

NNKL, Public Relations Manager van Naughty Nuri's Life Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2018

Dear Inge B,

Thank you for your review. We are glad our manager, Mandeep, has provided you the best service and pleasant experience for you. We hope to see you again.

23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier zeer lekker gegeten! Vlotte bediening en heel vriendelijk personeel en manager.
Wij komen zeker terug, een aanrader!

NNKL, Public Relations Manager van Naughty Nuri's Life Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2018

Dear Adinda,

Thank you for choosing Naughty Nuri's! We are happy to hear that everything went well with the food and service.

19 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De spareribs zijn echt buitengewoon lekker. Het personeel is wellicht wat overenthousiast, maar ik zie dit als iets leuks. Het personeel doet haar uiterste best om het naar jouw wens te maken.

Daarnaast is er een open keuken en wordt het eten (te) snel geserveerd. We hebben ook nog een dessert van het huis gekregen.

Qua prijs ook prima, met twee personen rond de 100/120 MYR, afhankelijk wat je bestelt natuurlijk.

NNKL, Public Relations Manager van Naughty Nuri's Life Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juli 2018

Dear mitchermans,

Thank you for dining at Naughty Nuri's and your review .Yes,our staff are highly trained and provide only the best for our customers. We go out of the way to make our customers happy. It is indeed valued for money in terms of taste and portions. We hope to serve you again.

Reizigers die Naughty Nuri's Life Centre bekeken, bekeken ook

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan

In Naughty Nuri's Life Centre geweest? Deel je ervaringen!