“Hamburgers!”

Keukens: Steakhouse
Wijk: Shimogyo-ku
Wijk: Shimogyo-ku
27 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan te raden restaurant, erg aardig personeel welke de moeite neemt om Engels te spreken. Super burgers!

2 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke hamburger met frietjes gegeten! Een welkome afwisseling tussen alle rijst. Zeker een aanrader!

14 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een paar dagen japanse kleine maaltijden had ik zin in vlees. Hier krijg je de beste burgers van Kyoto

21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een hamburger op met gefrituurde aardappelpartjes en een ginger ale als menu. Was heerlijk!

16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere hamburgers als afwisseling van al het Japanse eten. Met prima prijzen van 1500 yen per menu (aardappelschijfjes + drankje).

Reizigers die Hamburg & Steak Pound, Umekoji bekeken, bekeken ook

In Hamburg & Steak Pound, Umekoji geweest? Deel je ervaringen!