Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.137)
Beoordelingen filteren
1.137 resultaten
Waardering van reizigers
665
366
58
23
25
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
665
366
58
23
25
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.137 beoordelingen
Beoordeeld op 29 april 2017 via mobiele applicatie

Een uitstekend hotel, nette kamer goede voorzieningen. Prettig personeel. Ontbijt is prima verzorgd, buffet is rijkelijk en voldoet. Restaurant van het hotel is kwalitatief prima en de bereiding prima. Prijs is in het restaurant redelijk te noemen. Een nadeel bij het hotel is de te kleine ruimte voor het ontbijt in de morgen hetgeen er op neer komt dat je (langere tijd) moet wachten omdat ze geen ruimte beschikbaar hebben...... jammer. Ander puntje is dat het hotel zo goed als open is en als je s'avonds in de lobby zit en je wilt nog wat drinken het wel fris kan zijn. (Zal aan het jaargetijde liggen) Globaal gezien een prima hotel en zeker te boeken voor een verblijf in Kyoto.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Bedank jialin1234
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 juli 2016

Zeer aangenaam hotel voor Westerlingen. Kamers zijn netjes, met terras.
Ongelooflijk uitgebreid ontbijt - er is dan precies nog meer keuze dan 's avonds.
's Avonds kregen we steeds een gratis cocktail waarvan je in de patio aan een tafeltje of in een salonnetje kan genieten.
Als je er 's avonds dineert - reserveren voor 19:30u, nadien vrij binnen te komen.
De keuze 's avonds is eerder beperkt en na 4 of 5 avonden heb je het wel gehad, maar meer dan keuze genoeg aan restaurantjes aan het station dat echt maar op enkele meters lopen ligt. Onsen zowel voor mannen als vrouwen, zodat je op hetzelfde moment naar de Onsen kan. Dit was voor ons inbegrepen in onze overnachtingsprijs.

  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Ann C
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 februari 2016

Als onderdeel van onze Japan reis natuurlijk ook in Kyoto terecht gekomen. Onze keus voor dit hotel was gebaseerd op z'n ligging bij het JRstation, het is nieuw en modern en de kamers hebben een balkon.
Het hotel is gebouwd in een open setting. Wij waren het ons niet zo bewust maar tijdens ons bezoek in oktober was het nog steeds 25 gr. C. De parterre is goeddeels open en afgezet met draaibare schotten. Geeft een mooi uitzicht naar buiten. Entree met open haard in een soort open atrium waar omheen de kamers liggen.
Vriendelijke adequate check in.
De kamers zijn modern en natuurlijk voor onze Westerse begrippen te klein. Maar daar wen je snel aan in Japan. Wij kiezen altijd voor een twin, omdat dit type kamer ruimer is dan een double. Zo ook hier. Naast de bedden een zitbank met tafeltje, een bureau met stoel en een soort garderobe kapstok voor je kleding. Nauwelijks ruimte voor je bagage, dus dat blijft behelpen.
Goede bedden, fris opgemaakt. Kamer is ook brandschoon. Badkamer ook klein met douche in bad. Heb in Japan nog nooit een hotel meegemaakt met alleen een douche. Verder het volautomatische toilet wat na even wennen heerlijk is.
Verder had je een soort pyama achtig judopak tot je beschikking. Veel gasten gingen daarin naar de gratis onsen en ik heb er zelfs mensen mee in het restaurant gezien.
Het Atrium is heel gezellig met een restaurant en een lobby waar de gehele dag door gratis koffie, thee en sappen te tanken zijn. Elke dag happy hour met een gratis drankje. Het ontbijt is heel duur en het diner is daarentegen heel goedkoop met ook weer een gratis eerste drankje. Veel gasten eten dan ook in het restaurant en dat is wat kwaliteit betreft zeker aan te bevelen.
Wij hebben buiten het hotel ontbeten op het plein voor het station (rechtsaf 1e tentje, prima ontbijt).
In Kyoto kan je heel goed fietsen, hoewel dat grotendeels op het trottoir gebeurt. De fietsverhuur Eco bikes zit om de hoek.
Waarschijnlijk door het gratis drankje en het goedkope en goede eten blijven veel gasten in het hotel hangen en dat maakt het, samen met een dagelijks wisselend optreden van een muzikant, 's avonds gezellig.
In het station is ook nog van alles te beleven met een reeks van restaurants op de bovenste etage (mooi uitzicht). Wij troffen het met een muziekfestival met allerlei amateurgroepen, was leuk.
Als wij weer naar Kyoto gaan kiezen we zeker weer voor dit hotel, dus een aanrader.

Kamertip: Een twin is groter dan een double
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank robkeehnen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 december 2015

Het Sakura Terrace Gallery hotel ligt vlakbij Kyoto Station in een wat rommelig buurtje zonder bezienswaardigheden. Het hotel is nieuw, meerdere bouwlagen rond een open binnenplaats die bij slecht weer overdekt wordt. In het bijgebouw is een onsen ondergebracht. De kamers zijn erg klein, de badkamers idem dito. Bagage valt amper op te bergen. Onze kamer keek uit op een binnenplaatsje met afvalcontainers. Van ons terras dan ook weinig gebruik gemaakt. Klimaatcontrole bleek niet bij machte om het vocht in kamer te reguleren. Het bed was vrij klein, matras wat aan harde kant.
Het ontbijtbuffet was prima, ruime keuze in Japanse en westerse gerechten. Overigens bleek ook het hotelrestaurant zeer goed en redelijk betaalbaar te zijn.

  • Verbleef: november 2015, reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank megnick
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 29 augustus 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken