Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (586)
Beoordelingen filteren
586 resultaten
Waardering van reizigers
170
317
78
8
13
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
170
317
78
8
13
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 586 beoordelingen
Beoordeeld op 1 september 2015 via mobiele applicatie

Net en onderhouden hotel met een redelijk centrale ligging. Personeel is vriendelijk en behulpzaam., spreken matig Engels. Ligt in een leuke buurt, genoeg te doen in de buurt. Wil je echter de grote culturele bezienswaardigheden bekijken zou je de subway moeten pakken of een fiets moeten huren, erg leuk btw.

Kamers zijn klein, maar voor de prijs die wij er voor hadden betaald had ik ook geen grote ruimte verwacht. Twee stoelen, koelkast en tv aanwezig. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt en worden de flesjes water bijgevuld.

Ontbijt hebben wij er niet bij dus daar kan ik weinig over zeggen, alleen dat de ontbijtzaal er wel mooi is. Grenzend aan een fraaie tuin.

Onsen is aanwezig maar niet gebruikt. Is er één waarbij man en vrouw gescheiden moeten badderen, dus gezellig knuffelen zit er niet in. Te veel aan tatoeages ook geen toegang tot de onsen!

Voor mensen met Jr pass geen ideale uitvalbasis. Nijo Station is 1.8 km lopen, met koffers niet te doen. Rest van de Jr stations nog verder weg. Dichter in de buurt wel een station maar niet voor mensen met Jr pass.

Ik zou, wanneer je de Jr pass als vervoermiddel gebruikt, dit hotel niet nemen. Heb je deze niet, is het een prima basic hotel.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Bedank chris_bent
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 juli 2015 via mobiele applicatie

Het is een min of meer standaard hotel maar was ik toch meer dan gemiddeld tevreden over vanwege de airconditioning op de kamer. Eindelijk eentje die vrijwel geruislois is maar wel zijn werk doet.
Er is wel een Onsen maar die is klein (max 4 personen), ontbijt is gemiddeld.

Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Bedank Laurens_gudde
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 25 juli 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MGHKSRoom, フロント オフィス マネージャー van Mitsui Garden Hotel Kyoto Sanjo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 juli 2018

  • Verbleef: juli 2018, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MGHKSRoom, フロント オフィス マネージャー van Mitsui Garden Hotel Kyoto Sanjo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 juni 2018

  • Verbleef: juni 2018, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MGHKSRoom, フロント オフィス マネージャー van Mitsui Garden Hotel Kyoto Sanjo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken