Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Prachtig hotel!”
Beoordeling van Hyatt Regency Kyoto

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Hyatt Regency Kyoto
Geclassificeerd als nr. 8 van 395 hotels/ryokan in Kyoto
Certificaat van uitmuntendheid
12 februari 2017 beoordeeld

Hotel waar je blij van wordt als je binnenkomt. Aardige mensen. Mooi design. Luxe, modern maar toch ook Japans. Lekkere kamers. Heerlijk restaurant. Leuke bar beneden.
Het is redelijk dichtbij Kyoto station. 1 metro station. Maar ook met taxi heel makkelijk bereikbaar.

  • Verbleef: Januari, 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank wies64
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (2.493)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

1 - 7 van 2.493 beoordelingen

10 november 2016 beoordeeld

Kyoto het cultureel , historisch, monumentale bastion van elke rondreis door Japan vraagt meerdere dagen bezoek. De Hyatt Regency Kyoto staat voor het beste van twee werelden, de Japanese en Westerse hotelcultuur. Een prachtig mooi gebouw, zo warm en toch zo ruimtelijk open. Het samengaan van beide stijlen is de rode draad van de opbouw van dit hotel . Zeer behulpzaam en dienstig personeel staan garant voor een mooi verblijf. Kamers zijn ruim en praktisch ingericht. Ontbijtbuffet is uitgebreid en biedt voor ieders ochtendzin voldoening. De ligging ten opzichte van de ontelbare toeristische bezienswaardige plekjes van Kyoto is misschien het grootste minpunt van de Hyatt. Gelukkig ligt het metrostation op 5 wandelminuutjes en zijn taxi's niet duur. Zeker om s'avonds van het rijkelijk culinaire aanbod van down town te kunnen genieten, is een taxi een must. Ik kan je wel verzekeren dat na een dagje stappen het fijn thuis komen was in dit hotel .
Tip : reserveer (tijdig) één van de hotelfietsen bij de conciërge om Kyoto per fiets te verkennen, zalig. Deze stad is echt fietsvriendelijk .

Verbleef: November, 2016
Bedank Belgiandentist
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
26 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Gunstig gelegen hotel,naast mooi museum en bijzondere tempel. Grote kamers,lekkere bedden maar weinig privacy m.b.t badkamer.Open concept en dun wandje. Zeer goed ontbijt,maar ook druk in de ochtend. Personeel in dit restaurant weinig gastvrij. Lunchen op het buiten terras is te veel werk en je wordt met tegen en traag bedient. Goed hotel,maar met gebreken,zoals matige restaurants,zwak wifi en weinig privacy in badkamer.

Verbleef: Mei, 2015
Bedank wladimir51
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
31 oktober 2014 beoordeeld

Als ergens de westerse en Japanse wereld goed bij elkaar komen dan is het wel in dit stijlvolle Hyatt in Kyoto. Groot maar door een subliem interieur-ontwerp ook een intiem hotel. Geschikt voor toeristen en zakenmensen. Echt uitzonderlijk om met plezier (even) in een hotellobby te zitten.
Het Japanse restaurant is een topper. Het Italiaanse restaurant niet indrukwekkend, leuker voor de Japanners. Het derde restaurant, The Grill, waar ook het ontbijt wordt geserveerd is redelijk tot goed, een raam-tafel is een pre. De grotto-bar heel aanlokkelijk, maar helaas mag er worden gerookt.
De badkamer heeft een originele inrichting met een diep bad. Met raam open slapen is mogelijk, dan zijn wel af en toe sirenes van ambulances te horen - er staat een hospitaal om de hoek.
Het ontbijt is goed maar mag gevarieerder worden voor gasten die langer dan een paar dagen verblijven. Bij drukte moet je soms korte tijd in de rij staan.
Het personeel is voor het merendeel oprecht aardig, meertalig en uitstekend. Desodanks onverwacht gedoe met de Nederlandse creditcard met pincode, waarmee geen borg kon worden gereserveerd, maar een dag later wel een (aan)betaling mogelijk was.
Op 10 minuten loopafstand niet heel veel restaurants of winkels, maar taxi's zijn niet duur en er stopt een bus voor de deur.
Voor wie het prijskaartje geen te hoge drempel oplevert, is dit hotel een oase in Kyoto.

  • Verbleef: Oktober, 2014, reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
1  Bedank pluskat
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 augustus 2013 beoordeeld

Nog nooit eerder zo'n mooi hotel gezien. Het is ontworpen door de Japanse architect Matzemoto (als ik het goed schrijf...?) De entree is in blokken met heel fijn houtwerk en marmeren vloer. Het Japanse restaurant en bar beneden combineren houtwerk met natuurstenen op een speciale manier waardoor er een serene rust heerst. Traditioneel Japans in combinatie met Westerse luxe. De kamer zijn ook mooi afgewerkt met schuifdeuren en warme stoffen. Wel klein voor de prijs die men betaalt.

  • Verbleef: Augustus, 2013, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Deirdre v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 april 2013 beoordeeld

Een groot maar zeer prettig hotel. Ruime lichte kamer met alles erop en aan, eigenlijk alles wat je van een hotelkamer mag verwachten. Badjas, kamerjas, slippers. Badkamer met bad en met aparte douche . Toilet apart. Uitstekend en uitgebreid ontbijt. Goede service. Wel jammer dat je in zo'n hotel nog voor WiFi moet betalen. Gelegen naast de Sanjusangen-do Tempel en tegenover het Kyoto Nationaal Museum. Bushalte voor de deur. Prima hotel.

  • Verbleef: April, 2013, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Arent
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
29 juli 2011 beoordeeld

De service was geweldig.
Het eten was geweldig.
Ver weg van het conventiecentrum.
Voor iPhone en ipad gebruikers, frustrerend dat er geen WiFi in de kamers was.
Concierge was geweldig.
Geen zwembad.
Lobby lounge was altijd vol met gasten die er gebruik kwamen maken van gratis WiFi.

Bedank Fred A
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Kyoto bekeken
Shimogyo-ku
Hotel Kanra Kyoto
Hotel Kanra Kyoto
nr. 6 van 395 in Kyoto
627 beoordelingen
Centrum
The Ritz-Carlton, Kyoto
Shimogyo-ku
Hotel Granvia Kyoto
Hotel Granvia Kyoto
nr. 14 van 395 in Kyoto
3.119 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Nishijin-district
Kyoto Brighton Hotel
Kyoto Brighton Hotel
nr. 18 van 395 in Kyoto
921 beoordelingen
Centrum
Mitsui Garden Hotel Kyoto Shinmachi Bettei
Centrum
Kyoto Hotel Okura
Kyoto Hotel Okura
nr. 20 van 395 in Kyoto
1.297 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

In Hyatt Regency Kyoto geweest? Deel je ervaringen!

Schrijf een beoordeling Foto's toevoegen

Aanvullende informatie over Hyatt Regency Kyoto

Adres: 644-2 Sanjusangendo-mawari, Higashiyama-ku, Kyoto 605-0941, Kyoto Prefecture
Telefoonnummer:
Locatie: Japan > Kinki > Kyoto Prefecture > Kyoto > Kyoto Station
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Restaurant Roomservice Spa Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 2 zakenhotel in Kyoto
Nr. 4 luxe hotel in Kyoto
Nr. 4 spahotel in Kyoto
Nr. 7 romantisch hotel in Kyoto
Nr. 7 familiehotel in Kyoto
Prijsklasse: € 247 - € 502 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4,5 ster(ren) — Hyatt Regency Kyoto 4.5*
Aantal kamers: 187
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Agoda, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hyatt Regency Kyoto met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hyatt Regency Kyoto Hotel Kyoto
Kyoto Hyatt Regency
Hyatt Kyoto

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding