Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.787)
Beoordelingen filteren
2.787 resultaten
Waardering van reizigers
946
1.104
504
146
87
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
946
1.104
504
146
87
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 2.787 beoordelingen
12 oktober 2015 beoordeeld

Wij boekten een executive deluxe twin room. Het was een teleurstelling. Een onpersoonlijk hotel zowel qua inrichting als benadering. Niet smaakvol, suffig en saai. Geen bijzonder uitzicht of omgeving. Wat ze pretenderen maken ze niet waar.The Westin Executive Club is een aanfluiting. De service en het gebodene qua eten en drinken zijn beschamend. Veel te weinig voor teveel geld.

  • Verbleef: april 2015, reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank ElsTijssen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
The_Westin_Miyako, フロント オフィス マネージャー van The Westin Miyako Kyoto, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 oktober 2015
Google-vertaling

Thank you for taking time to write your recent stay with us on Tripadvisor. We value your feedback in regards to Executive lounge and appreciate the thought you have put in. We shall discuss internally. We hope that you had a memorable stay with us and appreciate your feedback again as it will assist us in further improving our service.We look forward to welcoming you back in the near future

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
23 augustus 2018 beoordeeld

  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
WestinMiyakoH, フロント オフィス マネージャー van The Westin Miyako Kyoto, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
23 augustus 2018 beoordeeld

Verbleef: juli 2018, reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
WestinMiyakoH, フロント オフィス マネージャー van The Westin Miyako Kyoto, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
18 augustus 2018 beoordeeld

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
WestinMiyakoH, フロント オフィス マネージャー van The Westin Miyako Kyoto, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
WestinMiyakoH, フロント オフィス マネージャー van The Westin Miyako Kyoto, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken