“Prachtige tempel in mooi park”

Gouden Paviljoen (Kinkaku-ji)
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 68,03*
Vanaf
Day Trip by Bus to Kyoto from Osaka
Geclassificeerd als nr. 3 van 1.382 dingen om te doen in Kyoto
1 juni 2018 beoordeeld

We namen een taxi van het station naar deze tempel (3000 Yen) De tempel ligt in een mooi park. Als je bij de vijver komt waaraan de tempel ligt is het uitzicht op de tempel prachtig. Als je verder loopt kom je op een verhoogde plek waar je vanuit een andere hoek ook een prachtig uitzicht hebt. Het park is prachtig aangelegd

23 mei 2018 beoordeeld

Onwaarschijnlijke mooi paviljoen. Staat te schitteren in de zon. Het is er bijzonder druk, maar wat gezonde assertiviteit en een flinke portie geduld levert hier veel op. Naast het paviljoen is er ook een bijzonder mooie tuin rondom.

22 mei 2018 beoordeeld

Prachtige locatie, maar overvol bezoekers ! Vergeet niet om in de buurt het Zilveren paviljoen te bezoeken, even mooi maar minder druk.

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi om gezien te hebben, mooie tuin ook. Wij hadden alleen harde regen. Leuk dat de irissen bloeiden

Bekijk meer beoordelingen
6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De Gouden Tempel hoort erbij. Vaak druk, maar de vele fraaie kimono’s voegen ook wel wat toe. We waren er met een strak blauwe lucht: prachtig

Reizigers die Gouden Paviljoen (Kinkaku-ji) bekeken, bekeken ook

In Gouden Paviljoen (Kinkaku-ji) geweest? Deel je ervaringen!