Beoordeeld op 8 september 2016 via mobiele applicatie

Prima als uitvalsbasis voor Kyoto. Ontbijt wel minder dan op de foto's van het hotel. Vooral de sortering brood is karig. Japans ontbijt is wel heel uitgebreid. De kamers zijn niet groot vrij hadden een extra grote kamer geboekt, doch ook dan kun je maar 1 koffer kwijt. Weinig kastruimte.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 mei 2016 via mobiele applicatie

Na twee weken op keiharde futons in klassieke Japanse Ryokans te hebben geslapen, was het zeer aangenaam on weer eens in een "Westers" hotel te verblijven. De locatie is top! Vlakbij een metrohalte, fietsverhuur en veel restaurants. In de straat zitten een boulangerie, luxe supermarkt en goede koffietent (Ogawa), dus ontbijten deden wij meestal buiten de deur. De kamer (corner de luxe room) was prima en ruim. Eén minpuntje: de temperatuur was niet constant maar schommelde tussen fris en zeer warm. Klimaatbeheersing, airco's, luchtverversing en vochtigheidsgraad zijn naar onze ervaring in de meeste hotels in Japan een verbeterpunt.

Verbleef: mei 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 3 mei 2016 via mobiele applicatie

Hotel ligt redelijk gunstig, vlakbij het oude gedeelte. Hoewel wij een luxe kamer van 25m2 hadden was er geen kast op je kleding op te bergen, dus leven uit de koffer. De receptie werd bemand door een stagiaire die men liet aantobben. Duurde een half uur voordat zij ons de sleutel gaf, terwijl uiteindelijk een andere baliemedewerker het maar overnam. Dat doe je een gast niet aan . Verder alles ok. Schoon, netjes, voorzien van alles zoals badjassen en slippers, thee/koffie, tv en badartikelen. Brood was bij het ontbijt een minpuntje. Geen broodjes, maar plakjes hard stokbrood of mini croissant/pain au choc. Halve bruine boterhammen die oudbakken zijn. Jammer, want de rest was wel in orde. Wel iedere dag hetzelfde en geen gekookte eieren of kaas.
Personeel wel aardig, maar veelal onervaren. In andere hotels meer vriendelijkheid tegengekomen dan hier. Al met al niet slecht, maar voor ons geen 4* topper. Een 7.

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 28 april 2016 via mobiele applicatie

Mooi net hotel alleen jammer van de riolering stank. Zodra je de kraan opent begont het te rommelen in bad en stonk het naar riolering. Schone kamers en ruim. Goede loactie midden in centrum en andere bezienswaardigheden.
Wifi is in het gehele hotel gratis en goed.

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 september 2015 via mobiele applicatie

Een heerlijk hotel midden in t centrum. Veel bezienswaardigheden liggen op loopafstand. De kamers zijn keurig, goede bedden en n zitje met tv. De badkamer is voorzien v alle gemakken, n goede douche. Iets wat weinig bergruimte in onze kamer vooral omdat we meerdere dg verblijven. Een aanrader

Verbleef: september 2015, reisde met een partner