Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.427)
Beoordelingen filteren
3.427 resultaten
Waardering van reizigers
1.849
1.256
235
58
29
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.849
1.256
235
58
29
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 3.427 beoordelingen
Beoordeeld op 6 maart 2016

De kamers waren luxe en van alle gemakken voorzien. Het Granvia hotel ligt midden in het station van Kyoto, een fantastisch gebouw, dat het alleen al de moeite waard maakt. Meerder restaurants, perfecte bediening en service, prima ontbijtbuffet.

Datum van verblijf: november 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Mira R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 1 september 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TeamK2, General Manager van Hotel Granvia Kyoto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 augustus 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TeamK2, General Manager van Hotel Granvia Kyoto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 augustus 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TeamK2, マネージャー van Hotel Granvia Kyoto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 augustus 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van management:Gereageerd op 28 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken