“Aardig, niet geweldig”
Beoordeling van West Lake (Xi Hu)

West Lake (Xi Hu)
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 58,49*
Vanaf
Hangzhou City Tour: West Lake Cruise en ...
Geclassificeerd als nr. 3 van 403 dingen om te doen in Hangzhou
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie natuur, heerlijk om rustig te struinen, maar niet het hoogtepunt van onze reis. Het was gelukkig wel veel minder toeristisch dan we verwacht hadden.

16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig stukje natuur aan een drukke stad. Hier vindt men nog de traditie. Samen dansen, qigong, tai Qi, de kapper en traditionele muziek.

22 januari 2018 beoordeeld

Is een mooi, groot meer ten westen van het centrum van Hangzhou, goed toegankelijk en bereikbaar met vele lijnen van het openbaar vervoer. Prachtig om hier te wandelen, maar wel druk!

16 november 2017 beoordeeld

We zijn 2x dit park gaan bezoeken( rechtover ons hotel) eenmaal s'morgens vroeg voor een wandeling , je bent er dan bijna alleen en je kan rustig kijken naar oudere mensen die aan het sporten zijn.
In de namiddag hebben we een boottocht gedaan samen met duiiiiiiizenden chinezen.
Het is er dan heel druk, langs het meer zijn er tal van restaurants.

Bekijk meer beoordelingen
11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zonnige dag gewoon naar toe wandelen en genieten. Dit is een plaats die je moet gezien hebben als je in HangZhou bent. Een aanrader.

Reizigers die West Lake (Xi Hu) bekeken, bekeken ook

In West Lake (Xi Hu) geweest? Deel je ervaringen!