Hilton Xi'an(Xi'an)
Hilton
  • Zwembad
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 97 per nacht.

Trip.com
Grand Park Xian(Xi'an)
Agoda.com
Agoda.com
  • Restaurant
Xiangzimen International Youth Hostel(Xi'an)(Heel veel waar voor je geld!)
Hostelworld.com
26 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer verzorgd hotel met de nodige bediening en benodigdheden op de kamer.Hebben genoten van een prima ontbijt.
Wij waren hier op doorrijd tijdens onze rondreis doorheen China.
Het personeel zou een opleiding basis Engels moeten volgen,maar dit is een opmerking voor heel China

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
30 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed hotel met een mooie ruime kamer. Tv met bbc erop en national geographic voor wat engels talige televisie.

Enige nadeel die wij hadden waren dat chinezen bij het ontbijt zaten te roken.
Ontbijt zelf was wel goed en erg ruim.
Zo waren er croissants brood yoghurt etc.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
30 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed hotel waar je vriendelijk word geholpen. Inchecken met een gids is makkelijker niet alle mensen spreken redelijk Engels hier. Kamers zijn ruim en schoon net als de badkamer. Als je wil altijd voldoende schone handdoeken. Ontbijt is zeer goed en uitgebreid zeker een aanrader dit hotel

Verbleef: mei 2016
29 april 2016 beoordeeld

Dit is inderdaad zoals de naam het zegt " een Grand Hotel" .
Alles wat je wenst is er aanwezig : van Fitnes tot feestzaal .
Een zeer uitgebreid ontbijtbuffet waar Chinees en Wessterse bezoeker zeker ruim hun gading vinden . De Engelse taal is er zeer beperkt gekend aan de balie.

Kamertip: wij hadden East Tower en waren zeer tevreden ( er is is ook een West Tower )
  • Verbleef: april 2016, reisde met een partner
1 augustus 2014 beoordeeld

Zeer ruime kamer, nette badkamer. Veel zitjes in de lobby. Bij het ontbijt is er voldoende keuze, koffie en thee worden aan tafel voor je ingeschonken door een aardige Chinese dame die niet meer Engels kent als coffee or tea. Ligging tov bezienswaardigheden is prima.

Verbleef: juli 2014, reisde met vrienden
Guest_Relation_GSC, Guest Relations Manager van Grand Metropark Hotel Xi'an, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2014

Om te beginnen wil ik mijn excuses aanbieden als ik had behoefte aan een vertaler om te kunnen antwoorden op uw beoordeling. Dit is omdat ik voelde dat uw positieve beoordeling nodig een reactie.
Dus om het bedrijfsleven, zou ik u graag bedanken voor het nemen van uw tijd in het schrijven van deze beoordeling. Ik ben blij dat je had een goed verblijf en waren in staat om te genieten van uw tijd hier in Xi'an!