Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.074)
Beoordelingen filteren
1.074 resultaten
Waardering van reizigers
351
473
178
57
15
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
351
473
178
57
15
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.074 beoordelingen
31 juli 2013 beoordeeld

  • Verbleef: juli 2013, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
16 april 2017 beoordeeld

  • Verbleef: april 2017, reisde voor zaken
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Konstantin K, General Manager van Hotel Ibis Nizhny Novgorod, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 april 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
8 maart 2017 beoordeeld

  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Konstantin K, General Manager van Hotel Ibis Nizhny Novgorod, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 maart 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
14 november 2016 beoordeeld

  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Konstantin K, General Manager van Hotel Ibis Nizhny Novgorod, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 november 2016
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 juni 2016 beoordeeld

  • Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Konstantin K, General Manager van Hotel Ibis Nizhny Novgorod, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2016
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken