Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.079)
Beoordelingen filteren
1.079 resultaten
Waardering van reizigers
354
474
179
57
15
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
354
474
179
57
15
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.079 beoordelingen
Beoordeeld op 31 juli 2013

  • Verbleef: juli 2013, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 16 april 2017

  • Verbleef: april 2017, reisde voor zaken
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Konstantin K, General Manager van Hotel Ibis Nizhny Novgorod, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 april 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 maart 2017

  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Konstantin K, General Manager van Hotel Ibis Nizhny Novgorod, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 maart 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 november 2016

  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Konstantin K, General Manager van Hotel Ibis Nizhny Novgorod, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 november 2016
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 juni 2016

  • Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Konstantin K, General Manager van Hotel Ibis Nizhny Novgorod, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2016
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken