Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (740)
Beoordelingen filteren
740 resultaten
Waardering van reizigers
511
190
32
3
4
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
511
190
32
3
4
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 740 beoordelingen
Beoordeeld op 8 mei 2013

Dit hotel is comfortabel, schoon en heel kleurrijk gedecoreerd. De kamers zijn ruim, de bedden redelijk en het beddengoed prima. Gelegen in een rustige straat dus 's nachts heel stil. Op enkele minuten loopafstand van de metrohalte. Het personeel - op enkele uitzonderingen na - stug en niet vriendelijk. Het ontbijt was prima met volop keuze, maar de serveerster was ronduit chagrijnig en sprak nauwelijks een woord. Vaak duurde het even voordat dingen aangevuld werden. Ook wilden wij - ons gezin van vijf - 's avonds in de lobby nog wat drinken. Daar is een bar en een gezellig zitje. Het was er donker maar de man achter de balie keurde ons geen blik waardig. Na enige tijd wachten vroegen we of we iets konden bestellen en of het licht aan mocht. Zonder een woord te zeggen werd het geregeld en een mevrouw uit het restaurant kwam ons met zichtbare tegenzin van drankjes voorzien. Erg jammer van zo'n mooi hotel. Tip: op ca. 10 à 15 minuten lopen is een leuk restaurant Taverna Grolle met zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten.

  • Verbleef: mei 2013, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Brink16
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
NashOTEL, Director of Sales van NasHotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2013
Google-vertaling

Dear Brink16! Thank you very much for your feedback! We appreciate your opinion and try to do our best. We are sorry for the inconvinience you had during your stay. Please, be kindly informed that your comments had been forwarded to the Head of F&B department. We also glad to provide you special discount during your next trip. We hope this inconvinience didn't spoil your impression about your stay in NasHOTEL and St.Petersburg and we will see you again soon!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 22 mei 2011

Een leuk hotel met goed ingerichte grote kamers.
Het ontbijt is heerlijk in combinatie met een heleboel keuzes zelfs voor de meest veeleisende persoon.
Over de locatie, we zijn niet zeker van de buurt.
Het metrostation is niet zo dicht bij het station, maar het is nog steeds op loopafstand.
Het personeel is aardig en heel behulpzaam.
Ze maakten een verschil toen we hen vroegen naar de richtingen en manieren om een historische plek buiten St. Petersburg te bereiken.
Een grappig feit over dit hotel is dat we twee gasmaskers in de kamer vonden.

2  Bedank ChipoChipolini
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
NashOTEL, Director of Sales van NasHotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juni 2011
Google-vertaling

Thank you for your positive comments and high rate! We will be glad to see you again!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 10 juli 2018

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
NashOTEL, Director of Sales van NasHotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 juli 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: juni 2018, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
NashOTEL, Director of Sales van NasHotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 juli 2018

  • Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
NashOTEL, Director of Sales van NasHotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken