Beoordeeld op 25 augustus 2016

Uitstekend hotel! Ruime kamers met alle comfort. Zeer vriendelijk personeel ! Uitstekende ligging. Duidelijke en altijd correcte info van concierge en portier.
Ontbijt is heerlijk !
Restaurant aan de top is wel prijzig. Kies ook een tafeltje aan de ramen met uitzicht over de stad .

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 26 februari 2016 via mobiele applicatie

Naar hotel kempinski moet je gaan voor het waanzinnige uitzicht over heel st Petersburg inclusief winterpaleis en de ontzettend aardige staf. Wij lunchten er in de winter. Het eten is erg ok, mooi gepresenteerd en alles, maar niet echt verrassend. Het uitzicht en de bediening zijn dat des te meer. Noors blauw interieur.

Verbleef: februari 2016
Beoordeeld op 4 juli 2015

Hotel is prachtig gesitueerd. Je valt vanuit het hotel zo het winterpaleis binnen. Hotel heeft uitstekend restaurant op dakterras met schitterende view op de gebouwen rondom. Luxe, goede service en goed restaurant.

• Verbleef: april 2015, reisde voor zaken
Beoordeeld op 24 maart 2015

Heb hier met mijn dochter een aantal geweldige dagen gehad. Locatie is perfect vlak naast de Hermitage, opera, restaurants etc. We hebben iedere dag erg genoten van het super ontbijt en mooi uitzicht vanuit de kamer op de stad.

• Verbleef: maart 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 14 oktober 2013

Hotel op de Moika, loopafstand van de Hermitage
Mooie kamers, geweldig gastvrije ontvangst, t ontbijt is heerlijk buffet met alles wat je je kunt wensen. De bar boven met betoverend uitzicht op Sint Petersburg. Eten heel goed, personeel vriendelijk en behulpzaam

Verbleef: mei 2013, reisde met familie