Beoordeeld op 29 november 2016

Met mijn dochter verbleef ik in het Belmond Hotel Grand Europe.
We hebben er een fantastisch verblijf gehad. Een schitterend hotel.
Vijf-sterren waardig. Genoten van het fantastische ontbijt. Maar bovenal van de ontzettend vriendelijke mensen. We voelden ons echt gasten. We hopen zeker nog een keer terug te gaan naar dit geweldige hotel!

Kamertip: Wij verbleven in een junior-suite met uitkijk op de Nevsky Prospekt. Was een prachtige junior suite.
  • Verbleef: november 2016, reisde met familie
GrandHotelEurope, Генеральный директор van Belmond Grand Hotel Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 december 2016

Dear Guest,

Thank you very much for taking the time to share your feedback about experience at Belmond Grand Hotel Europe.

We look forward to welcoming you back soon to our hotel!

Kind regards,

Beoordeeld op 19 oktober 2016

Als je van klassiek en luxe houdt is dit het adres in St. Petersburg. Ruime en klassiek ingerichte kamers. Zeer uitgebreid ontbijt en als je er wil dineren kan dit in het restaurant Chopcticks. Wij hadden het geluk dat ons dinner opgeluisterd werd door enkele muzikanten, zangers en balletdansers. Je kan er genieten in een exclusieve bar en kaviaar eten de caviar cocktail bar.

• Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
GrandHotelEurope, Генеральный директор van Belmond Grand Hotel Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 oktober 2016

Dear Guest,

We sincerely thank you for the comments you've shared with other readers and contributors on TripAdvisor.

We all hope to have the pleasure to welcoming you back to Belmond Grand Hotel Europe in a not too distant future.

Kind regards,

Beoordeeld op 25 september 2015

Als je echt wil genieten in st Petersburg dan is dit hotel top of he bill. ik denk het beste hotel dat er is in rusland. het hotel straalt van begin tot einde klasse uit. ontvangen worden met champagne, koffers staan al op de kamer voor dat je het weet. De TV verdwijnt automatisch aan het einde van je bed. zelfs een kussenden elke dag om een kussen op maat te kiezen. elke dag een paar flesjes water, een zeer uitgebreide minibar. Een douche waar een stortvloed van water uit komt, ontelbare handoeken. Badjas, kamer was ruim genoeg en het meest belangrijke, de locatie van het hotel is precies wat je wil. Alles op loopafstand. Hermitage, russisch museum, winkelen op nevsky Prospekt, alles binnen handbereik.
Als ik nog een keer terug ga, boek ik zeker dit hotel.
ontbijt is overweldigend.
Als er dan toch wat aanmerkingen zijn.
kamer temperatuur is niet te regelen en was wat warm.
Docuhen is helemaal goed met allerlei toilet artikelen en meteen warm en veel water, alleen is de douche in de badkuip en dat vind ik wat minder.
maar zelfs deze aandacht punten neemt niet weg dat dit een van de beste hotels is waar ik ooit heb verbleven.
thanks grand hotel europe!

Verbleef: september 2015
GrandHotelEurope, Генеральный директор van Belmond Grand Hotel Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 september 2015

Dear Guest,

Thank you very much for taking the time to share your review. On behalf of the entire Belmond Grand Hotel Europe team, I would like to pass our appreciation for your comments about your experience with us.

We are looking forward to welcoming you back soon to Belmond Grand Hotel Europe!

Best regards,

Beoordeeld op 29 november 2013

Een Hotel wat je verwacht in Rusland, statig, net en hoge service. Ontbijt zeer uitgebreid. Zwembad, fitnis, stoombad massage, alle aanwezig
Ligt midden in de stad. Goed hotel voor de stad te verkennen.

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 8 februari 2013

Voor mijn werk kwam ik in dit hotel. Echt een oud, mooi, chique hotel. Ook aardig aan de prijs, maar dat mag ook wel voor deze 5 sterren tent. }Echte oude Russische grandeur. Restaurant Chopcticks is niet zo mooi, wel lekker en uitgebreide kaart. Het mooiste plekje is de lobby bar en dan het gedeelte met de fauteuils. Een enorme fles Louis XIII is de eyecatcher. Neem dan de zalm sandwich. Smullen!

Kamertip: de bedden zijn wel lekker, maar de kamers zijn heel warm en de luchtbehandeling is niet heel goed. Het is een soort hotel onder een heel grote overkapping. Ik zou er niet voor kiezen om hier prive heen te gaan, maar zakelijk is het prachtig.
  • Verbleef: februari 2013, reisde voor zaken