Beoordeeld op 29 maart 2016 via mobiele applicatie

Te ver weg van bezienswaardigheden
eten lang wachten op bestelling en rekening
wifi gaat meestal niet, zelfs nt aan receptie
mijn vriendin had hoofdpijn , geen asperine aan receptie
te weinig handdoeken
niet goed opgeruimd kamer
wellness is good but no good staff
room was ok

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 25 januari 2016 via mobiele applicatie

Goed hotel met moderne voorzieningen. Wij hadden een kamer en suite en dat is heel luxe, zeker als de een op bed ligt en de ander een boek leest of TV kijkt. Toen wij er waren was het druk en dat maakte het ontbijten wat minder.
Verder vrij modern.

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Anastasiya K, Менеджер по обслуживанию клиентов van Solo Sokos Hotel Palace Bridge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 januari 2016

Gerespecteerde Lex,

Hartelijk dank voor uw feedback!

We zullen blij zijn om je weer te zien zijn,

Anastasia Kirillova

Beoordeeld op 13 januari 2016

In een zijstraat van de toegangsweg langs de rivier tref je de niet erg imposante ingang van dit hotel. Maar dan: binnen helemaal van deze tijd met leuke lounge, mooie ontbijtruimte waar een zeer uitgebreide keuze is voor welke smaak ook, en fraaie luxe kamers met grote ramen. Wij hadden een suite met pantry en zitkamer, een luxe groot toilet met toiletmeubel en een separate badkamer met douche en toilet. Vanuit de toeristenbalie zijn veel interessante excursies te boeken, maar je kunt ook veel zelf regelen bij de boottochtenaanbieders. Tip: taxi's kun je voordelig krijgen, vraag er naar in restaurants!

• Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden
Anastasiya K, Менеджер по обслуживанию клиентов van Solo Sokos Hotel Palace Bridge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 januari 2016

Gerespecteerde K V,

Hartelijk dank voor uw feedback!

We zullen blij zijn om je weer te zien zijn,

Anastasia Kirillova

Beoordeeld op 11 december 2013

Ik verbleef in een standaard kamer incl. ontbijtbuffet voor € 360,- (3 Nachten, 18 t/m 21 oktober) Kamer was netjes, ruim, voorzien van kast, fauteuil, tafeltje, hocker, bureau met stoel, kingsize bed, badkamer met regendouche, toilet en wastafelmeubel. Wat ik heel erg miste was een waterkoker welke in een 5-sterrenhotel toch zeker als standaard mag verwachten. Op de standaardkamers is dit alleen tegen extra betaling mogelijk. Er hangt een flatscreen aan de wand met enkele Engelstalige zenders, dat is zeldzaam in Rusland omdat de meeste zenders nagesynchroniseerd worden. Kamer wordt dagelijks schoon gemaakt. Het ontbijt is erg uitgebreid en zeker aan te raden. Bar, restaurant en roomservice is erg duur!!! Spa (sauna's) en zwembad zijn gratis voor hotelgasten. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Met engels kan je je hier in hotel prima redden. Ligging is oostelijk op Vasili eiland, vlakbij bruggen naar de Hermitage of Peter en Paul fort.

• Verbleef: oktober 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 9 december 2013

Het hotel zou op een andere locatie in de stad moeten staan om een ideale locatie te kunnen noemen. Kamers, service, ontbijt allemaal prima kwaliteit. Mooie spa-afdeling en gelegenheid voor business meetings. De afstand tot het 'echte' centrum van de prachtige stad St. Petersburg hebben we ervaren als struikelblok. In de naaste omgeving van het hotel valt werkelijk niets te beleven. Een echte universiteitswijk, veel kantoorgebouwen, colleges, maar nauwelijks vertier.

• Verbleef: juli 2013, reisde met een partner