Beoordeeld op 6 september 2017

Het Vasilievsky hotel is een aanrader.
Kwaliteit voor een goede prijs.
Ligging is rustig en alle bezienswaardigheden zijn uitstekend te bereiken.
Naast prima kamers biedt het hotel een pub en een restaurant .
Na een dag sightseeing kan in het hotel uitstekend gegeten en gedronken worden.

Kamertip: Kies de achterkant,is rustiger
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
Evgenia D, Service manager van Solo Sokos Hotel Vasilievsky, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 september 2017

Beste Jvanes!
Bedankt voor uw hoge kwaliteit en vriendelijke beoordeling van Solo Sokos Hotel Vasilievsky. Het is geweldig om te weten dat u genoten van uw verblijf bij ons. We stellen uw feedback zeer op prijs en kijken ernaar uit om u binnenkort te verwelkomen. Hartelijkste groeten!

Beoordeeld op 13 juni 2017 via mobiele applicatie

Erg groot hotel maar mooie kamers en goede service. Beperkte betaalde parkeermogelijkheid. Ligt iets van centrum van de stad maar bus 24 stopt bij hotel en gaat naar Nevski en Hermitage. Prima ontbijt. Leuke bar en pub. Koffie en thee kun je op de kamer maken. Rustige kamers.

Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
Gleb K, Guest Relations Manager van Solo Sokos Hotel Vasilievsky, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juni 2017

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback. Ons hotel ligt op het eiland, zeer dicht bij de meest interessante plekken in Sint-Petersburg. Ook, ik wil u bedanken voor het vermelden van onze mooie kamers, goed ontbijt en bar.
U bent altijd welkom terug naar Solo Sokos Vasilievsky.

Vriendelijke groeten,
GK

Beoordeeld op 18 april 2017

Alles was prima, erg mooi hotel. Vriendelijk personeel, goede bedden, lekker ontbijt met genoeg keuze. Vooral erg leuke meiden (Kristina & Kate) die bij The 8th Line pub werken, dit is de bar van het hotel, geheel in pub stijl. Het dineren in het hotel vond ik wel iets minder maar smaken verschillen. Het was vooral erg weinig.

• Verbleef: april 2017, reisde voor zaken
Antwoord van management:Gereageerd 10 mei 2017

Dear Lindademunck,

Dank u wel voor het kiezen van Solo Sokos Hotel Vasilievsky tijdens uw bezoek aan Sint-Petersburg. We zijn zo dankbaar dat u links een review over je verblijf. Het is zeer belangrijk voor ons om uw opmerkingen en suggesties want het maakt ons beter van dag tot dag. We eren onze meisjes van eetcafé met een kleine gave - ze zijn echt mooi en het is niet de eerste keer dat ze genoemd worden door onze gasten. We hopen dat u genoten heeft van uw verblijf en bij een volgend bezoek niet denken dat hotel te kiezen. U bent altijd welkom bij hotel!

Met vriendelijke groet
Evgenia Avakova
Front Office Manager

Beoordeeld op 19 februari 2017 via mobiele applicatie

Goed hotel alleen in de winter erg warm binnen. Maar ik welk Russisch hotel niet?
Kamers zijn ruim, schoon en met goede bedden.
Ontbijt mag wat uitgebreider is toch wel het minste van de drie Sokos hotels in St Petersburg waar ik verbleef.
Vriendelijke en goed Engels sprekende receptie.

Verbleef: februari 2017
Natalia M, Guest Relations Manager van Solo Sokos Hotel Vasilievsky, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2017

Beste Marco B,

Bedankt voor uw feedback. Erg blij dat je het leuk vond de kamers en comfortabele bedden. We hebben geprobeerd om het Ontbijt gevarieerd en smakelijk.
Kijken uit naar je weer te zien.

Wij wensen u alleen een goede indruk,
Natalia

Beoordeeld op 12 oktober 2016

Kamers goed formaat,
Mini bar was wat prijzig, flesjes water gratis
Bedden lagen heerlijk,
Badkamer was netjes
Ontbijt was erg goed en genoeg
Er is een medewerker aanwezig, die je helpt met trips, boat, bus musuem
Spreken goed engels
Alleen jammer dat ze geen pleisters hadden en dat ik daarvoor naar de apotheek moest gaan

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Anton V, Менеджер по обслуживанию клиентов van Solo Sokos Hotel Vasilievsky, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 oktober 2016

Beste Mariska V,

Ik ben blij dat je hebt besloten om uw feedback met TripAdvisor.com gebruikers te delen. Hartelijk dank voor het commentaar van de dingen die je graag in het hotel. En vooral voor de opmerking over patches. We hebben ze al besteld. Wij waarderen de feedback als dat, omdat ze ons helpen om beter te worden.

Ik wens u allen het beste.

Beste wensen,
Anton Volodin