Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.285)
Beoordelingen filteren
1.285 resultaten
Waardering van reizigers
1.050
187
34
10
4
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.050
187
34
10
4
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.285 beoordelingen
7 februari 2017 beoordeeld

Dit is een prima hotel, goede qualty prijs verhouding uitstekende service en goede ligging dicht bij kremlin en shoppingmal.
Personeelis zeer behulpzaam en zorgt goed voor je als je dithotel boekt. Zeker boeken!

  • Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Bedank 133maurices
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Stephen_Ansell, General Manager van Ararat Park Hyatt Moscow, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 februari 2017

Dank u voor de tijd die u genomen heeft om een beoordeling hier te plaatsen en we zijn erg blij dat u genoten heeft van ons hotel, de locatie in de stad en de dienstverlening van ons team.

Ik hoop dat we binnenkort in staat zijn om u nogmaals te verwelkomen in ons hotel en in de tussentijd laat het me graag weten als ik van hulp kan zijn.

Vriendelijke groeten,
Stephen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 maart 2015 beoordeeld

super personeel, heel behulpzaam en niet opdringerig.
goede kamers. luxe ingericht.
jammer dat er geen raampje open kan.

goede badkamers. (twee keer per dag schone handdoeken. heel fijn)
luxe verlichting in gehele kamer (allemaal touchscreen)

Kamertip: boeken! ;)
  • Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Jasper H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Stephen_Ansell, General Manager van Ararat Park Hyatt Moscow, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 maart 2015

Beste Meneer Jasper H,

Bedankt voor uw tijd om ons een ‘review’ te sturen, en we zijn erg blij dat u genoten heeft van onze gerenoveerde kamers, de badkamers en de service in het hotel. Wat betreft de ramen – dat is voor de veiligheid van onze gasten, maar we hebben een notitie gemaakt in uw profiel, en bij een (hopelijk) toekomstig bezoek, zullen we ervoor zorgen dat uw raam open kan.

Laat ons graag weten wanneer u weer komt, en we zullen ons uiterste best doen om dat verblijf ook weer zo goed mogelijk te laten verlopen.

Met vriendlijke groeten,
Stephen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
31 augustus 2018 beoordeeld

  • Verbleef: augustus 2018, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Stephen_Ansell, General Manager van Ararat Park Hyatt Moscow, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 augustus 2018 beoordeeld

  • Verbleef: augustus 2018, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Stephen_Ansell, General Manager van Ararat Park Hyatt Moscow, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
29 augustus 2018 beoordeeld

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Stephen_Ansell, General Manager van Ararat Park Hyatt Moscow, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken