Beoordeeld op 27 oktober 2016 via mobiele applicatie

Tijdens de oica meeting verbleven we in dit hotel. Een prachtig hotel helemaal in art deco stijl. Mooie ruime kamers met mooie inrichting. Een tv en minibar. Een relatief kleine badkamer. Het bed was goed, de kussens erg dun maar op verzoek brachten ze meer kussens. De kamer was vrij warm en lastig koeler te maken.
Het ontbijt buffet is in een prachtige art deco zaal met een prachtig plafond. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid maar ook zeer prijzig nl 35 euro per persoon. Het hele hotel is in 1905 gebouwd en het is net een museum. Een prachtige entourage om te logeren . Het diner was ook fantastisch vele koude en warme voorgerechten.
Het hotel ligt zeer centraal. 3 minuten van de metro en 5 minuten van het rode plein en het bolsjoi theater ligt aan de overkant.
De kamers zijn wel prijzig. Het personeel is vriendelijk.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 26 juli 2016 via mobiele applicatie

Het meest romantische hotel dat er in Moskou te vinden is.
De kamers en de service zijn onberispelijk.
Het personeel is heel behulpzaam en uitermate vriendelijk. Maar vooral het ontbijt is onvergetelijk .

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 11 juni 2016 via mobiele applicatie

Ideaal gelegen hotel, op 2 minuten lopen van het Rode Plein. prachtig voorbeeld van art-nouveau stijl, het hotel ademt in alles historie, op een zeer positieve wijze. Prima service, zeer voorkomende bediening. Uitgebreid ontbijtbuffet. Mooie grote kamer, badkamer wat verouderd.
Een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 4 september 2015

Hotel Metropol is op korte afstand (300 m) gelegen van het rode plein en kremlin. Daarom is het ideaal gesitueerd om de stad te voet te bezoeken. Het Jugendstil hotel heeft mooie en ruime kamers. Het ontbijt is in een mooie zaal met life harp muziek en enorm uitgebreid. Er is veel en vriendelijk personeel om je bij te staan. Het bijhorende restaurant heeft een mooie terras en serveert heerlijke maaltijden. Een echte aanrader!!!

Datum van verblijf: augustus 2015
Julia S, Guest Relations Manager van Hotel Metropol Moscow, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2015

Zeer geachte gast,

Dank u wel voor het kiezen van hotel Metropol Moscow en voor het plaatsen van uw beoordeling van ons hotel.
We zijn zeer dankbaar voor de positieve reacties die gedeeld zullen worden onder ons hotelteam. Graag danken wij u wederom hartelijk voor uw beoordeling en wij hopen u spoedig weer als onze gast te mogen ontvangen.

Julia Sergeeva
Guest Relations Manager

Beoordeeld op 28 juli 2015 via mobiele applicatie

Geweldige ligging op loopafstand van het Rode Plein en Bolshoy Theater. Prachtige jugendstil inrichting. Inrichting kamers kan wel net iets beter voor een hotel van deze klasse: douchekopophanging kapot, bubbelbad werkt niet. Verder prettig verblijf gehad. Vriendelijke staf.

Datum van verblijf: juli 2015
Julia S, Guest Relations Manager van Hotel Metropol Moscow, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2015

Zeer geachte gast,

Julia Sergeeva