Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.893)
Beoordelingen filteren
1.894 resultaten
Waardering van reizigers
1.048
614
160
46
26
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.048
614
160
46
26
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.894 beoordelingen
Beoordeeld op 29 mei 2017

Het hotel ligt op 10 minuten lopen van het Rode Plein , heeft zeer mooie en schone kamers , prima service en ontbijt.
Het ontbijt was zeer uitgebreid , de bar was open tot uur 's nachts met een prettige bediening. De veiligheid is gewaarborgd.

Kamertip: geen speciale voorkeur
Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank André F
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Maxim B, General Manager van Moscow Marriott Grand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2017
Google-vertaling

Dear Andre,

Thank you for visiting our hotel and taking the time to write a review.

I would like to express my personal thanks for taking the time to share the feedback of your enjoyable stay with those who still trying to find the hotel to stay in Moscow. We hope it will help them to choose our welcoming hotel to get Brilliant experience of travelling.

We sincerely do hope that we would have the opportunity of welcoming you back again as our guest.

Kind regards,
Brodovsky Maxim | General Manager | Marriott Moscow Grand

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 maart 2017

Een prachtig hotel in het centrum van Moskou. Vooral de lobby is erg fraai om te zien, prachtig!

Vriendelijk personeel, waarbij de conciërge uitstekende tips heeft gegeven. Als MRG kreeg ik een upgrade naar een executive kamer. De kamers zijn ietwat gedateerd en wat oubollig qua inrichting. De voorzieningen zijn echter adequaat.

In 10 á 15 minuten loop je naar het Rode Plein. Ook rondom het hotel is volop levendigheid.

De Executive Lounge is netjes, aan het eind van de middag worden er alcoholische drankjes geschonken. Het ontbijt is voor een executive lounge ontbijt behoorlijk uitgebreid. Personeel in de lounge is erg vriendelijk.

Datum van verblijf: februari 2017
Reistype: Reisde alleen
Bedank jongesander
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Maxim B, General Manager van Moscow Marriott Grand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2017
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for sharing your review on TripAdvisor.

It is really nice to know that you had a good stay with us and that the team made your stay comfortable. We very much appreciate your recognition on the service as well as the overall hotel facilities and it was a pleasure to have you as our guest.

Thank you once again for taking the time to provide us with feedback of your recent stay and we sincerely do hope that we would have the opportunity of welcoming you back again as our guest.

Kind regards,
Brodovsky Maxim | General Manager | Marriott Moscow Grand

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 november 2016

Een bijzonder fraai hotel aan een belangrijke straat in het centrum. Buitengewoon vriendelijke medewerkers. Zeer verzorgde kamers en zalen. Zeer compleet ontbijt en diner voor een grote groep gasten van een conferentie. Ik kan dit hotel iedereen aanraden.

Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank 131.147
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Maxim B, General Manager van Moscow Marriott Grand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2016
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for your valuable feedback from your recent stay at the Marriott Grand Hotel. We appreciate the time you've taken to share about your positive experiences while staying with us.

It was a pleasure to read that you had such an enjoyable stay and I am particularly pleased that you found our team to be welcoming and friendly throughout, which is exactly what we aim to achieve for every guest in our care.

We look forward to seeing you again when your travels bring you back to Moscow and in the meantime I wish you well.

Warm regards,
Maxim Brodovsky | General Manager| Marriott Moscow Grand

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 oktober 2016 via mobiele applicatie

Vriendelijk en vlot onthaal. Personeel is hulpvaardig.
Nette, ruime kamer!
Het ontbijt was uitgebreid en heel lekker. Er logeren heel wat groepen in het hotel, waardoor er vaak onvoldoende plaats is in de ontbijtruimte. Er wordt ook heel snel afgeruimd!
De avondmalen zijn goed.
De ligging van het hotel is zeer goed om het stadscentrum te verkennen: Rode plein ......

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank KatrienS916
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Maxim B, General Manager van Moscow Marriott Grand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2016
Google-vertaling

Dear Katrien S,

Thank you for taking the time to share a detailed review of your stay with us.

I am pleased to hear that you enjoyed your stay with us, the central location, quality of breakfast, and friendliness of our staff. I absolutely take on board your comment about groups' breakfast. It is something we will look into as a priority, ultimately our future success depends on our ability to genuinely listen and learn from our guests’ and we will continue to evolve our service and product to achieve this goal.

I look forward to welcoming you back again very soon.

Warmest regards,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 augustus 2016 via mobiele applicatie

De buitenkant van het hotel doet wellicht anders vermoeden, maar binnen is het erg luxe en prettig. Sterke aanrader is om een avondje te eten aan de bar. Kamers zijn schoon en redelijk onderhouden. Elke dag twee flesjes water en twee chocolaatjes. Personeel heeft oog voor detail.

Datum van verblijf: augustus 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank yt-nl
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sinan K, General Manager van Moscow Marriott Grand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2016
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for your interest to the Marriott Grand Hotel when visiting Moscow.

I would like to express my personal thanks for taking the time to share the feedback of you enjoyable stay with other travelers and with us. It is always a great pleasure to receive compliments.

You’re a valued customer; everything we do is aimed at providing you with an excellent hotel experience.

I hope to have the opportunity of welcoming you back to our property.


Sincerely,
Sinan Koseoglu| General Manager| Marriott Moscow Grand

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken