Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (437)
Beoordelingen filteren
437 resultaten
Waardering van reizigers
276
123
24
6
8
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
276
123
24
6
8
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 437 beoordelingen
Beoordeeld op 14 maart 2019

In dit hotel verbleven voor een bezoek aan Moskou. Hotel bevindt zicht op goede afstand van het metrostation. Snelle verbinding naar het centrum. Wij hadden een aangenaam verblijf, de kamer was zeer praktisch en comfortabel ingericht. Water, koffie en thee op de kamer is een aangename aanvulling. De kamers waren zeer schoon (complimenten voor de housekeeping!). Ontbijt was vers en lekker, fijn dat er de mogelijkheid is om eitjes naar keuze te laten bereiden.

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Garden Inn
Bedank Voyage20308023477
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Haji_Gurbanov_HGI, General Manager van Hilton Garden Inn Moscow Krasnoselskaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2019
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for leaving a 5 star review here on TripAdvisor. We really appreciate your opinion and we are happy to read that you enjoyed your stay with us.

Your kind compliments about our Team Members, who always go above and beyond to deliver the best service possible, have been shared within the whole Team. We are glad to hear that you enjoyed hotel's location and breakfasts in our restaurant.

We look forward to welcome you back at our hotel in the near future.

Kind regards,
Haji Gurbanov
General Manager
HGI Krasnoselskaya

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 september 2018 via mobiele applicatie

Het bed lag erg lekker. Ook was de kamer netjes en schoon. Iedere dag leverde de housekeeping goed resultaat af. Aardige medewerkers, die ons hielpen met een treinkaart boeken naar St. Petersburg. Enige minpunten waren het dure ontbijt (voor veel minder kun je in de buurt veel lekkerder ontbijt krijgen), de douche (de hele badkamer was steeds nat na het douchen) en ligging (15 min lopen naar het metrostation), maar dit waren kleine dingetjes. Als we opnieuw zouden kiezen, zouden we dit zeker opnieuw kiezen.

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank sophiac656
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kirill_Sokolov_2016, General Manager van Hilton Garden Inn Moscow Krasnoselskaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2018

Geachte gast,
Het doet ons goed om te lezen dat u zo enthousiast bent over ons hotel! Wij willen u dan ook bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over uw verblijf.
Wij zijn heel erg blij om te lezen dat u zeker nog een keer terug wilt komen! Uw complimenten over ons hotel zijn doorgegeven aan onze Team Members.
Wij verheugen ons erop om u weer te verwelkomen op uw aankomende bezoek!
Met vriendelijke groet,
Team of HGI Krasnoselskaya

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 3 november 2019

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Haji_Gurbanov_HGI, General Manager van Hilton Garden Inn Moscow Krasnoselskaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 november 2019

Datum van verblijf: oktober 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Haji_Gurbanov_HGI, General Manager van Hilton Garden Inn Moscow Krasnoselskaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 oktober 2019

Datum van verblijf: oktober 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Garden Inn
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Haji_Gurbanov_HGI, General Manager van Hilton Garden Inn Moscow Krasnoselskaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken