“T”

Geclassificeerd als nr. 98 van 15.750 Restaurants in Moskou
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Patriarchvijvers
4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuk restaurant met een huiselijke sfeer van vroeger. Personeel ook in outfit van toen. En de poes des huizes is zalig leuk beestje. Kan je vinden ergens in restaurant. De bediening loopt een beetje moeilijk omdat ze bijna uitsluitend Russische verstaan. Gerechten zijn eenvoudig maar lekker. En zeker ok prijs / kwaliteit

3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is erg schattig ingericht en ook de serveersters dragen oud Russische jurkjes. De bediening is goed en er wordt redelijk Engels gesproken. De kaart is uitgebreid en kent goede prijzen. Er zijn met name Russen aanwezig, wat denk ik wel iets over de kwaliteit en authenticiteit zegt. Heel leuk om er een keer te eten als je in Moskou bent!

20 mei 2018 beoordeeld

Samen met Russische collega's hier afgesproken, was wel even zoeken maar toch gevonden. Van buiten ziet het er goed uit, je doet de dier open staat een grote Rus in een trainingspak? Ben ik wel goed? Dan vraagt een lieftallige dame in het Russisch Of we gereserveerd hebben. Ik kan gelukkig zeggen dat mijn collegaatje dit al gedaan hebt en je wordt naar je tafel begeleidt. Is klein restaurantje waar de tafels ook nog redelijk dicht op elkaar staan, maar je waant je een eeuw terug in de tijd. Erg goed eten met lekker flesje wijn. Voor Russische begrippen duur restaurant, maar 70 euro voor 4 personen incl wijn, niet slecht. Wel reserveren.

3 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top restaurant, geweldige sfeer, heerlijk eten, geweldige bediening, schappelijke prijzen en een geweldige setting.. aanrader

31 juli 2016 beoordeeld

Dit is een echte aanrader als je in Moskou bent en iets typisch Russisch wil eten. De gerechten zijn super lekker klaar gemaakt. Het personeel is zeer vriendelijk. Maar het restaurant zelf is super mooi ingericht net een stap terug in de tijd. Het zijn twee grote huiskamers die zeer gezellig en romantisch zijn ingericht. Zeker doen als je Moskou bent.

Reizigers die Mari Vanna bekeken, bekeken ook

Moskou, Centraal-Rusland

In Mari Vanna geweest? Deel je ervaringen!