Beoordeeld op 11 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wat een mooi complex met fantastisch mooie kamers, goed verzorgde tuin met heerlijke zwembaden en aangenaam strand, erg mooie bar aan zee en prima verzorgde restaurants. Wel best prijzig, zeker voor Filipijnse begrippen. Overigens erg veilig, alle auto's worden gecontroleerd bij binnenkomst aan de toegangspoort van de oprit van het hotel. Ik heb er 6 dagen verbleven tijdens een zakelijk bezoek aan de Filipijnen en kom er graag weer eens terug.

Verbleef: april 2016, reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 maart 2016 via mobiele applicatie

Hier 4 dagen verbleven voor een zakelijk bezoek in Cebu. Hotel ligt vlakbij het vliegveld op het schiereiland Mactan bij Cebu. Klassiek luxueus vakantie resort met meerdere goeie restaurants. Er is van alles te doen in het hotel. Alle watersporten zijn voorhanden! Zeer vriendelijk personeel in de restaurants en geweldige service in het hele hotel.

Verbleef: maart 2016, reisde alleen
Beoordeeld op 4 juli 2014

Wij zijn hebben hiervoor een zakenreis 4 nachten verbleven in oktober 2007 geweldig comfortabel hotel, van alle luxe voorzien. Het personeel is erg gastvrij en behulpzaam. Het ontbijt is ontzettend uitgebreid en de restaurants zijn van een zeer goed niveau.

Verbleef: augustus 2013, reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 april 2014

geweldig resort op cebu,/Mactan island waren hier gestrand omdat ferry niet kon varen naar Bohol wegens slecht weer.

prachtig resort met een aantal zeer goede restaurants het italiaanse restaurant is zeer aan te bevelen, er is een echte Italiaanse chef en dat is duidelijk te merken, want het eten was geweldig.

Voor Filipijnse begrippen is het eten er erg duur maar voor Europeanen slechts een gemiddelde prijs. (3 pers. voor en hoofdgerecht drankjes etc. €95) valt erg mee dus!
Er is ook nog een uitstekend Cantonees restaurant, hier hebben we niet gegeten, maar zag er erg goed uit en de prijzen ook gewoon gemiddeld europees maar wel een klasse restaurant. er was ook nog een buffet restaurant, het buffet zag er geweldig uit maar ja keuze's hé.

Kamers zijn wel prijzig rond de €200maar dan heb je wel een echt 5 sterren verblijf!!

Je kan beter niet van het resort af gaan want er om heen zijn enkel zeer schamele woningen te vinden en dan druk ik mij zeer voorzichtig uit, het is denk ik niet echt onveilig, de mensen zijn ongelofelijk vriendelijk maar wij als verwende westerlingen voelen ons helaas niet echt op het gemak in zo'n omgeving zal ik maar zeggen.

Kamertip: kamers zijn allemaal even goed, voor zeezicht betaal je een toeslag.
  • Verbleef: maart 2014, reisde met een partner
Bedank Rudi En Jeannet... v
Beoordeeld op 5 februari 2014

Hotel was prima. Mooi, groot en netjes. Prachtig snorkelen. Veilig ook met al die lifeguards. Je kon alleen niet zelf even het resort af. Daar was het niet veilig genoeg voor. Vond ik erg jammer. Dus werd je met een busje van het hotel afgezet bij overdekte shoppingmalls. Wat dat betreft is Thailand leuker en veiliger, maar nogmaals hotel was niets op aan te merken.

• Verbleef: maart 2013, reisde met een partner