Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.598)
Beoordelingen filteren
4.598 resultaten
Waardering van reizigers
2.474
1.466
454
110
94
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.474
1.466
454
110
94
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 4.598 beoordelingen
10 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

+ zeer mooi hotel
+ Zeer leuke zwembaden + directe toegang aan privé-strand
+ Lekker eten
+ Vriendelijke staff + service

- ok, je weet dat het niet goedkoop zal zijn maar de prijzen voor drank zijn echt overdreven
- geen gratis shuttle naar luchthaven ( betalend voor 580 php) wij hebben dan ook voor Uber gekozen en heeft ons 140 php gekost.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Bedank PieterV2055
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Didier B, General Manager van Crimson Resort and Spa, Mactan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 april 2017
Google-vertaling

Dear Pieter V,

Thank you for taking the time to tell us about your recent experience while staying at Crimson Resort and Spa. We sincerely value your comments in our continuous effort to provide friendly and efficient service.

I am grateful to know that you had a wonderful stay with us. It is our privilege to have been given the chance to offer you our heartfelt service. We always ensure that we give all of our guests’ high quality service which they deserve. I have shared your feedback with my team and they were pleased to hear about this. Furthermore, I sincerely apologize for the inconvenience you had during your stay with us. I trust that despite of this, we were able to cope up with our short comings and that you still had a memorable stay.

Once again, thank you for your feedback and we hope to welcome you again to our resort in the not too distant future.


Sincerely,

Didier Belmonte
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
9 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik vindt het geen 5 sterren waardig hotel de hotel kamer delux is prima maar voor de rest is het een grote chaos het ontbijt is net of je bij mac donalds bent rotzooi je moet vragen of iemand je aub koffie komt brengen de tafels laten ze staan met alle rotzooi erop dan het zwembad daar zou ik mijn kleinkind niet in laten zwemmen achterstalig onderhoud de nieuwe lounge aan zee daarin tegen is mooi aangelegd met strandbedden en heerlijke loungemuziek dat was een pluspuntje het restaurant daarbij is ook weer chaos kussens die te vies zijn om op te zitten ik begrijp dan niet als daar een manager rondt loopt dan kan dat toch niet gescheurde lounge kussens!!!! 5* ik wil niet helemaal zeuren maar als je geregeld reisd weet je wel het verschil tussen 4 en 5* want daar betaal je dan ook voor...nee sorry crimson wij komen niet meer terug..

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
1  Bedank Nicolle B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
K_Quadros, General Manager van Crimson Resort and Spa, Mactan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2016
Google-vertaling

Dear Nicolle B,

Thank you for taking the time to tell us about your recent experience while staying at Crimson Resort and Spa. We sincerely value your comments in our continuous effort to provide friendly and efficient service.

I regret that you experienced dissatisfaction during your stay with us. Rest assured that I have noted your comments and we are currently looking for ways to further improve our facilities and services. I hope you could give us another chance to prove the quality of our service and make it up to you.

Once again, thank you for your feedback and we hope to welcome you again to our resort in the not too distant future.


Sincerely,

Kristofer Quadros
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 maart 2016 beoordeeld

Opzich is het een mooi hotel. Kamers echt top. Goede douche, fijn bed en zeker schoon. Wij hadden dit hotel geboekt om even aan zee te relaxen. De plaatjes gaven ons het idee dat we dat daar zeker konden. Helaas het strand ligt vol met stenen. De zee is te wild en er zijn te veel rotsen in de zee waardoor je daar niet relaxt kunt zwemmen. Van de strand wacht mochten we enkel het water in als we een zwemvest droegen.... Bij het hotel zijn ze druk bezig een zwembad erbij te bouwen. Wat ook echt nodig is. Het hotel heeft een prima spa. Bedenk wel dat de prijzen daar niet inclusief btw is die komt er nog even overheen. Gaf ons een beetje een wrang gevoel. De service is top en het personeel vriendelijk.

Kamertip: Alle kamers zijn goed
  • Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank SandraWie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
K_Quadros, General Manager van Crimson Resort and Spa, Mactan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 maart 2016
Google-vertaling

Dear SandraWie,

Thank you for taking the time to tell us about your recent experience while staying at Crimson Resort and Spa. We sincerely value your comments in our continuous effort to provide friendly and efficient service.

I am grateful to know that you had a wonderful stay with us. It is our privilege to have been given the chance to offer you our heartfelt service. We always ensure that we give all of our guests’ high quality service which they deserve. I have shared your feedback with my team and they were pleased to hear about this. Furthermore, I sincerely apologize for the inconvenience you had during your stay with us. I trust that despite of this, we were able to cope up with our short comings and that you still had a memorable stay.

Once again, thank you for your feedback and we hope to welcome you again to our resort in the not too distant future.


Sincerely,

Kristofer Quadros
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
6 augustus 2017 beoordeeld

  • Verbleef: juli 2017, reisde voor zaken
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Didier B, General Manager van Crimson Resort and Spa, Mactan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 augustus 2017 beoordeeld

  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Didier B, General Manager van Crimson Resort and Spa, Mactan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken