Beoordeeld op 5 januari 2018

Prachtig hotel met zeer mooi zwembad
Bovendien een zeer mooie tuin
Vriendelijk personeel
Ontbijt wordt geserveerd vlak naast het zwembad
Uitstekend gelegen en zeer rustig
De kamers waren zeer proper.
Eén minpunt : een lift ontbrak

• Verbleef: november 2017, reisde alleen
Beoordeeld op 4 februari 2017 via mobiele applicatie

Prettig hotel met mooi zwembad waaraan een goede bar en restaurant liggen. Daarnaast een erg mooie tuin. Een oase van rust in hectische stad. Uiterst vriendelijk en service gericht personeel. Kamer oke. Badkamer een klein beetje toe aan revisie en de airco maakt ook wel wat veel geluid. Bedden erg goed. Ontbijt gewoon erg goed

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 24 januari 2017 via mobiele applicatie

Prima viersterrenhotel met zeer behuplzame staff, goed restaurant, mooi zwembad, ruime entree en prachtige tuin.
Hoewel ik van p,an was hier slechts een 3 tal nachten te verblijven, heb ik mijn verblijf tot bijna 2 weken uitgebreid. Prima ligging en gratis shuttle naar o.a. Ayala Mall.
Er wordt actief gewerkt om het de gasten naar de zin te maken, o.a. met activiteiten op Oud/Nieuw en Sinalogue-festival.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 september 2015 via mobiele applicatie

Mooi hotel met spaanse sfeer. Echt een aanrader om te verblijven als je in de stad bent. Elke ochtend gratis ontbijt niet heel bijzonder maar er is genoeg lekkers. Wij hebben een standaard kamer via de website met 50% korting kunnen boeken voor volle bedrag hadden we dit niet gedaan. Kamers zijn schoon en hebben plavuizen. Het is een kleine kamer maar je slaapt er alleen, geen koelkast in de standaard kamer. Heerlijke gerechten te bestellen in restaurant en ook lekkere drankjes. Wij vermaken ons hier wel. Zwembad is ook erg schoon. En personeel heel vriendelijk! Kortom is er een actie 50% korting dit hotel zeker boeken!!!

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 6 april 2012

Dit is een mooi hotel met zwembad. Je kun gezellig ontbijten naast de zwembad. De obers zijn vriendelijk en geven aandacht . De hotel ligt vlak bij de stop plaats voor jeepnees, dat is een groot voordeeel in Cebu. Ok de winkelcentral ligt om de hoek.

• Verbleef: maart 2012, reisde met een partner