Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.381)
Beoordelingen filteren
3.381 resultaten
Waardering van reizigers
1.421
1.379
398
103
80
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.421
1.379
398
103
80
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 3.381 beoordelingen
10 april 2017 beoordeeld

zeer goed 3 sterren hotel voor de prijs 3200 peso vergeet niet de promo te vragen ander iets duurder goed gelegen lekker eten groot onbijt goed bediening één van de betere hotels die ik heb dedaan met deze trip zeker aanteraden

Verbleef: maart 2017
Bedank CarlB1750
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
QuestCebuGM, General Manager van Quest Hotel and Conference Center - Cebu, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 april 2017
Google-vertaling

Dear Carl B
Thank you for your great review. Our rates vary with demand and for your next booking, I suggest you check out the hotel's website for the best value for money rates, discounts, and freebies. We look forward to seeing you again at Quest Cebu.

Mia Singson Leon
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
7 februari 2017 beoordeeld

Omgeving van het hotel is heel druk. Hotelreceptie heel druk en traag. Kamers zijn voldoende ruim maar bieden geen frisse indruk. Ontbijt is in orde met aandacht voor niet-Aziaten. Jammer dat de bar zich in het restaurant bevindt waardoor het niet de meest gezellige ruimte is om van een drankje te genieten. Hotel is ok als tussenstop op doorreis maar lijkt me toch meer geschikt voor zakenlui.

  • Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Liliane B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
QuestCebuGM, General Manager van Quest Hotel and Conference Center - Cebu, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 februari 2017
Google-vertaling

Dear Liliane B,
Thank you for the feedback regarding your last stay with us. Indeed the hotel is full yet we do our best to provide fast, friendly, and personalized service to our guests. We do have a a nice pool bar on the 7th floor where most of our guests enjoy their cocktails and the friendly service of our skilled barmen. I hope you will get to try this facility upon your next visit to Quest.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel. Kamers zijn netjes en schoon. Badkamer is redelijk ruim. Ontbijt erg veel keuze. Personeel (net zoals in de rest van de Filipijnen) erg vriendelijk. Het hotel ligt tegenover grote shoppingmall met veel winkels en restaurants.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Bedank JoyceR1984
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
QuestCebuGM, Asst Front Office Manager van Quest Hotel and Conference Center - Cebu, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 december 2016
Google-vertaling

Dear Joyce1984,

Thank you very much for your kind comments. We are very happy to know that your experience here was enjoyable and we accomplished our goal in taking good care of you.

We are hoping to see you again very soon.

Quest management Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
16 juli 2016 beoordeeld

Het is een uitstekend hotel, meer waard dan de 3 sterren. Het personeel is zeer vriendelijk, echter duurt het inchecken erg lang en is het vrij laat (vanaf 15 uur). Verder is het ontbijtbuffet uitgebreid, okee maar niet bijzonder. Grootste tegenvaller is de geluidshinder dag en nacht van het verkeer. Dit komt mijn inziens doordat de ramen en/of airco niet goed zijn geisoleerd.

Kamertip: Hoeksuites en op hogere verdieping boeken
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Mee629
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
QuestCebuGM, Manager van Quest Hotel and Conference Center - Cebu, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2016
Google-vertaling

Dear Mee629,

Thank you for taking the time to tell us about your recent experience while staying at Quest Hotel & Conference Center-Cebu. We sincerely value your comments in our continuous effort to provide friendly and efficient service.

We regret that you experienced dissatisfaction during your stay with us. Rest assured that we have noted your comments and took necessary actions to ensure that similar incidents will not happen in the future.

Once again, thank you for your feedback and we hope to welcome you back to our hotel soon.

Sincerely,
Quest Management Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 mei 2016 beoordeeld

Is meer dan zijn drie sterren waard. Zeer hygiënisch. Zeer gedienstig personeel. Uitstekend ontbijtbuffet.
Wel veel last van straatlawaai, dag en nacht, aan één zijde van het hotel. Ook van groepen jongeren,die een deel van het restaurant gebruikten als feestzaal, terwijl er kleinere zalen beschikbaar zijn.

Kamertip: Hoger gelegen kamers en kamers niet aan de kant van het viaduct zijn rustiger
  • Verbleef: december 2015, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank leonV5573DG
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
QuestCebuGM, General Manager van Quest Hotel and Conference Center - Cebu, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2016
Google-vertaling

Dear leonV5573DG,

Thank you for the review on your stay at our hotel. We are glad to read you enjoyed our excellent breakfast, the cleanliness, and enjoyed the great value for money of our signature hospitality. Your kind comments will encourage us to continually serve you better in every possible way we can.

With regard to the noise around the area, we have installed sound insulation in the rooms to minimize if not eliminate sound intrusion. We would like you to have more than a great time on your next stay in our hotel.

Once again, thank you for giving us the opportunity to serve you. We look forward to welcoming you back in our hotel in the near future.

Sincerely,

Quest Management Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken