Beoordeeld op 8 mei 2018

Ruime kamers en uiterst vriendelijke service. Groot zwembad, alleen wel langs drukke weg gelegen, dus veel langsrazend verkeer. Groot compliment voor een van de medewerkers; Kenneth Salinas. Hij is trainee en werkt als bediende in de poolbar. Maar hij is nu al een echte professional! Hij maakte ons verblijf nog prettiger.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 17 februari 2017 via mobiele applicatie

Uitstekende ervaring in dit 5-sterren hotel.
Locatie is prima, vlakbij de pier voor de overtocht naar bohol en met een directe verbinding naar SM City mall.
Hotel is groot en heeft voldoende personeel. De security check is wel heftig maar het zal nodig zijn.
We verbleven 2 nachten in een kamer op de 17de verdieping. Lekkere kamer, hele stille, goedwerkende airco. Een aantal puntjes moeten echter wel op de I om een echte 5-sterren beoordeling te krijgen.
Wat vervelend was, was dat onze kamer vlakbij de lift zat. Hierdoor hoorde je continue het belletje van de lift. Ook geluiden uit de naastgelegen kamers waren goed hoorbaar (hoesten met name) en geluiden van de gang (2de nacht).
Echt goed geslapen heb ik sowieso niet, de bedden zijn veel te hard en de kussens veel te zacht. Uiteindelijk een redelijke combinatie van kussens gevonden die te doen was.
Het doucheputje liep slecht leeg. Gevolg was dat aan het einde van de douchebeurt, ook de halve badkamer blank stond. Dit moet op te lossen zijn lijkt me.
Groot pluspunt is het ontbijt. Geweldig! En het zwembad!!! Onwijs mooi. We hebben helaas niet kunnen zwemmen want het regende vrijwel non stop tijdens ons verblijf maar wat hadden we graag een duik genomen!!
Bij een eventueel nieuw verblijf in cebu kiezen we zeker weer voor dit hotel. Er is simpelweg niet beter in cebu.

Datum van verblijf: februari 2017
RadissonBluCebu, General Manager van Radisson Blu Cebu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2017

Dear Kaatje1983,

Thank you for choosing Radisson Blu Cebu. It is good that you enjoyed many aspects of your stay including the convenience of our location. We have also noted the points that you raised for our corrective actions.

We look forward to welcome you back the soonest.

Sincerely,

Laurent Boisdron
General Manager

Beoordeeld op 21 november 2015 via mobiele applicatie

Dit is een heel mooi hotel, heel vriendelijk personeel ( allemaal), heel verzorgd en net hotel, mooie tuin mooi zwembad mooie kamers, zal hier zeker terug komen. Echt de moeite waard. Lig ook heel dicht bij SMCebu, dus aangenaam als je iets wil eten of drinken in deze Mall

Datum van verblijf: november 2015
Nishan S, General Manager van Radisson Blu Cebu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2016

Dear Jan D,

Thank you for staying and sharing your experience here at Radisson Blu Cebu.
We are very pleased to know that you appreciate the comforts of your room, the lush greenery at our outdoor garden as well as our swimming pool.

We look forward to welcome you back here in the hotel.

Sincerely,

Nishan Silva
General Manager

Beoordeeld op 6 november 2012

We waren in dit hotel voor 1 nacht tijdens de Kerst periode. Hotel was heel mooi versierd met een grote Kerstboom in de Main Lobby. We waren goed ontvangen bij een Mooie vrouw verkleed in een traditioneel Filippijnse kleding. Onze hotel kamer waren nog niet klaar omdat we waren vroeg aangekomen maar we konden onze bagage al in de depot laten. Iedereen waren heel aardig en behulpzaam. In de middag waren onze kamer klaar en is zeer luxe. Dit hotel ligt heel dichtbij de Mall. Het was erg slecht weer in Cebu toen we er waren maar We konden het verblijf daar altijd leuk herinneren dankzij onze overnachting in dit hotel.

Datum van verblijf: december 2011
Beoordeeld op 14 mei 2011

Aangezien de boten naar Bohol vol zaten, moesten we op het laatste moment op zoek naar een hotel in Cebu. Onze voorkeur ging uit naar een hotel vlakbij de haven en Radisson voldoet daar prima aan. Met uitzicht op de havens en direct ernaast een hele grote shoppingmall hebben we heerlijk geslapen in dit prachtige hotel.

Over de prijs viel te onderhandelen, maar denk toch aan ongeveer €95,- per nacht (3 p + ontbijt). De kamers zijn erg mooi, met een heerlijke badkamer en grote zachte bedden.
Ook het zwembad is heerlijk.

Datum van verblijf: april 2011