“Groot, groter grootst”

Ayala Center Cebu
Geclassificeerd als nr. 3 van 85 dingen om te doen in Cebu City
Attractiegegevens
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gigantisch winkelcentrum waar restaurants veelal liggen aan een soort inside park. Hou je van winkelen dan is dit zeker een aanrader!

5 maart 2017 beoordeeld

Het shopping center dat je naast het SM city center zeker moet bezoeken. Hier vind je alles van barbier, tot brillen, cinema electronica, supermarkt, diverse restaurants, speeltuin,cultureel,...enz.

17 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vol hoge verwachtingen namen we de taxi naar deze mall. In ons geval vanwege de Lego winkel die er zou zitten.
Bij binnenkomst viel het ons direct tegen. Het winkelcentrum is enorm maar uitgestorven en steriel. Ik voelde me er heel ongemakkelijk.
De Lego winkel bleek er niet te zitten, slechts een gewone speelgoedwinkel zoals ze in elke mall zitten. Na een rondje lopen zijn we snel weer vertrokken.

24 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel er ook andere mooie Malls in Cebu City aanwezig zijn, is dit naar mijn idee de meest complete. Een overdaad aan winkels, restaurants en overige zaken ( mooi Wellnesscenter, I-store etc.)
Een goede lokatie tov overige highlights in de stad.

Bekijk meer beoordelingen
3 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm grote shoppingmall. Je kunt er bijna verdwalen. Alle bekende winkels zijn er te vinden. Er is een apart gedeelte met restaurants. Hier kun je prima eten.

Reizigers die Ayala Center Cebu bekeken, bekeken ook

In Ayala Center Cebu geweest? Deel je ervaringen!