Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.092)
Beoordelingen filteren
1.092 resultaten
Waardering van reizigers
427
457
132
46
30
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
427
457
132
46
30
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
7 - 12 van 1.092 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 12 juli 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Edward K, General Manager van Hotel Jen Manila by Shangri-La, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 juli 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Edward K, General Manager van Hotel Jen Manila by Shangri-La, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 juli 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Edward K, General Manager van Hotel Jen Manila by Shangri-La, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 juli 2017

Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde alleen
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Edward K, General Manager van Hotel Jen Manila by Shangri-La, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 juli 2017

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Edward K, General Manager van Hotel Jen Manila by Shangri-La, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken