Beoordeeld op 6 november 2018

Fijn hotel netjes en zeer vriendelijke mensen en zeer dicht bij het vliegveld ook de bus van vliegveld is fijn en ontbijt goedkoop op de kamer of meer uitgebreid in restaurant allemaal erg lekker en alles even goed

Datum van verblijf: oktober 2018
SavoyHotelManila, SHM Marketing van Savoy Hotel Manila, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2018

Hello there! We are pleased that you had a great stay with us, enjoying our services and especially our food. We hope to see you here again soon!

vandaag beoordeeld

gisteren beoordeeld