Beoordeeld op 1 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prima zakelijk hotel met goede voorzieningen en midden in het centrum, tussen dure winkels.
Kamers zijn prima, maar jammer dat er geen aparte wc is.
Zeer strenge beveiliging. Leuk restaurant in het hotel met prima chinees eten.

Datum van verblijf: april 2018
GMFSchoucair, General Manager van New World Makati Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2018

Dear Frans V,

Thank you for taking the time to review our hotel following your recent stay. I am pleased that you appreciate our facilities and central location.

We hope you will come and visit us again soon!

Sincerely,

Beoordeeld op 23 mei 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is gesitueerd in de financiële wijk. Vlak naast verschillende shoppingcentra ook. Goeie locatie dus. De meeste personeelsleden zijn vriendelijk. Enkele managers doen zich wat belangrijk voor en dat is spijtig maar het breekt de goede sfeer gelukkig niet.
Het zwembad is groot (25m) en niet te overvol.
Goeie transferservice naar de luchthaven.
Uitstappen kan je boeken via hotel. Wel beperkt aantal opties.

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde voor zaken
GMFSchoucair, General Manager van New World Makati Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2018

Dear Hans V,

Thank you for having taken the time to share your comments following your recent stay. I am happy to note that you found our staff friendly, and that you appreciate our central location.

We hope you will come and visit us again soon!

Sincerely,

Beoordeeld op 7 juni 2016 via mobiele applicatie

Zeker voor Manilla begrippen een absoluut top hotel! Perfecte service van vriendelijk personeel. Kamers voorzien van alle gemakken, incl heerlijk bed en aangename badkamer. Zwembad perfect om baantjes te trekken. Tip: boek de club lounge erbij!

Datum van verblijf: juni 2016
Randal L, Resident Manager van New World Makati Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2016

Dear Valued Guest,

Thank you for having taken the time to review our hotel. It was a pleasure to know that you enjoyed our services and facilities.

We look forward to welcoming you back soon!

Best regards,

Randal Linhart
Resident Manager

Beoordeeld op 4 januari 2016

Mooie ruime en schone kamers, zoals je van een hotel van deze categorie mag verwachten. Allerleukste vind ik de lokatie, namelijk je hoeft maar de weg over te steken in je bent in Greenpark. En zeer dichtbij genoeg andere winkels en restaurants.

Datum van verblijf: december 2015
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 22 juni 2015

Sinds jaren reis ik regelmatig naar Manila en feitelijk verblijf ik altijd in het New World Makati hotel. Het is de ideale uitvalsbasis voor bezoeken aan relaties en bekenden. Het hotel biedt een zeer hoog serviceniveau; overal staan medewerkers klaar om te assisteren en ik waardeer het zeer als ze je bij naam aanspreken.

De kamers zijn ruim en bieden in de regel veel uitzicht. De club room kamers zijn volledig gerenoveerd, inclusief de badkamer. Club rooms bieden tevens ontbijtfaciliteiten in een speciale lounge (de keuze is dan wel beperkt) en een drinkservice aan het einde van de middag. Hier betaal je niet voor, maar het prijsverschil met een standaard renovated room is aanzienlijk. Zelf kies ik liever voor de 'renovated-rooms'; zelfde kamer, met weliswaar nog steeds de oude badkamer (die overigens een perfecte douche heeft) tegen een aanzienlijk lager tarief.

De restaurants, bars en zwembad (groot zwembad!) zijn zonder meer goed. De gym is goed, maar enigzins verouderd. Desalniettemin slaap ik hier de komende keer zeker weer!

Kamertip: Kies nooit voor de niet-gerenoveerde kamers; deze zijn oud, muffig en zijn nauwelijks goedkoper dan de gerenoveerde kamers!
Datum van verblijf: november 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken