Gratis annuleren tot 01-10-22
Agoda.comUS$ 151
eDreamsUS$ 140
Trip.com
Beoordeeld op 9 november 2019 via mobiele applicatie

Wij verbleven 2 nachten in de mountain view hutjes. Deze zijn heel comfortabel, behalve de stank als je buiten komt.

Behalve de Balcony walk (1km van het resort, wij deden 4u over de hele wandeling) valt er niets te beleven. Het zwembad was under construction, het hotel biedt verder geen activiteiten aan of geen hulp voor eventuele activiteiten in de buurt.

Door de vele renovatiewerken die gebeurden in het resort vonden wij het geen gezellig of aangenaam verblijf, zeker zijn geld niet waard.

Het buffet (ochtend en avond) was heel uitgebreid en lekker.

Het personeel is enorm vriendelijk.

De rit naar het resort is prachtig (ong 1,5u vanuit Nizwa). 4x4 is niet nodig maar wel handig.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 30 oktober 2019 via mobiele applicatie

Dit resort ligt ongeveer 1 km rijden van de balcony walk. Wij verbleven in de hutjes met uitzicht op de bergen en dit was absoluut een aanrader. De kamers zijn ruim en schoon met een groot balkon. Het eten is goed verzorgd met ruime keuzes. Vond het zelf verwarrend of je echt een 4x4 nodig had om hier te komen. Na lang twijfelen (ivm het grote geldverschil) toch voor een goede SUV gegaan. Met goed weer is een 4x4 echt overbodig. Dit is echt een aanrader. De uitzichten naar het resort toe evenals het uitzicht bovenop de berg zijn echt adembenemend! Niet twijfelen dit is echt een toevoeging voor uw reis door Oman.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 24 februari 2019 via mobiele applicatie

Prachtig gelegen in de bergen, maar entourage matig evenals diner en ontbijt. De huisjes op zich prima ingericht. De tocht er naar toe was prachtig. Schitterende canyon iets voorbij het resort dat op een doodlopende weg ligt

Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 1 februari 2019 via mobiele applicatie

Dit tentenkamp is nieuw en ligt op 1 km afstand van de “ balcony walk “ een prachtige wandeling overigens.
Het tentenkamp is nieuw dus de tenten zijn nog geweldig.
Het is prachtig aangelegd.
Het ontbijt en diner is top!
Personeel super aardig en behulpzaam.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 11 januari 2018 via mobiele applicatie

De rit naar dit resort is al een must, maar aldaar aangekomen, op slechts wandelafstand vd canyon, heb je een geweldige mountainview.

Resort is eenvoudig, maar zo gebouwd dat het opgaat in de natuur. Verschillende overnachting mogelijkheden (van tent tot vrijstaand huisje), leuk restaurant met prima food (buffet diner en ontbijt), en goede advisering over ‘things to do’. Voor kids speeltoestellen.

Datum van verblijf: januari 2018