Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 104
Agoda.comUS$ 108
eDreamsUS$ 97
Lol.travel
Beoordeeld op 25 februari 2020 via mobiele applicatie

Antique Inn ligt in de oude binnenstad van Nizwa, vlak naast het fort. Het is een traditioneel Omani hotel. Toen we de kamer binnen kwamen schrokken we wel even, je slaapt op een matras op de grond. Onze kamer was ook vrij klein, we konden onze koffers nog net naast het bed neerleggen, maar toen was het vol. Maar uiteindelijk hebben we er heerlijk geslapen, was alles erg netjes en schoon en was het een leuke ervaring om op zo’n manier te overnachten. Het ontbijt was op het dakterras, dus met mooi uitzicht over Nizwa.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 18 februari 2020 via mobiele applicatie

Wat een verrassing, een authentiek hotel. Mooie kamer, eenvoudig, maar alles was aanwezig of kon je aanvragen bij de receptie. Matras op de grond. Erg schoon. Badkamer en wc op de gang naast je kamer. Ontbijt prima. Personeel heel vriendelijk. Dichtbij het fort,geiten markt en de souks. Prima voor twee nachten. Privé parkeerplaats.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 24 november 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel waarbij ze geprobeerd hebben het gebouw zoveel mogelijk in originele staat te behouden, erg mooi! De mensen zijn ook erg vriendelijk en het ontbijt is goed! Het enige nadeel is dat de douche ij een aparte ruimte zit waardoor je over de gang moet lopen om te douche maar heeft ook wel weer zijn charme!

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 15 augustus 2022 via mobiele applicatie