Gratis annuleren tot 14-10-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Travelocity
Priceline
Lol.travel
Agoda.comUS$ 108
Beoordeeld op 9 januari 2022 via mobiele applicatie

Het hotel lag middenin de stad wat erg leuk was. Het lag ook tegenover een restaurant wat erg lekker was.

De kamer was authentiek en knus. Echter was het vies, vooral de badkamer was duidelijk niet gepoetst. Daarnaast kreeg je geen badmat en moest je met je natte voeten overal doorheen lopen.

Doordat alles bekleed was met hout was het erg warm en er zaten geen ramen in de kamer. Daarnaast ging de deur van de kamer moeizaam en met lomp 'geweld' open, dus was niet echt brand veilig.

Personeel was vriendelijk, maar kom totaal geen Engels. Ook deed het internet het erg slecht.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 30 oktober 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt centaal in Nizwa. Op 5 min lopen ben je bij het fort en de souq. De kamers zijn in traditionele omaanse stijl en aangepast naar de westerse behoeftes. Ontbijten doe je in het restaurant aan de overkant wat in de avond ook een aanrader is. Voor een bijzondere ervaring raad ik je dit hotel zeer aan.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 20 maart 2022 via mobiele applicatie