Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 104
Agoda.comUS$ 108
FindHotelUS$ 104
eDreamsUS$ 104
EtripUS$ 104
Beoordeeld op 30 oktober 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt centaal in Nizwa. Op 5 min lopen ben je bij het fort en de souq. De kamers zijn in traditionele omaanse stijl en aangepast naar de westerse behoeftes. Ontbijten doe je in het restaurant aan de overkant wat in de avond ook een aanrader is. Voor een bijzondere ervaring raad ik je dit hotel zeer aan.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 20 maart 2022 via mobiele applicatie