Parfums d'étoiles(Essaouira)(Heel veel waar voor je geld!)
Villa Quieta(Essaouira)
Travelocity
Riad Chbanate(Essaouira)
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
Essaouira Lodge(Essaouira)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Villa Daba(Essaouira)
  • Gratis parkeren
Riad Zahra(Essaouira)(Heel veel waar voor je geld!)
Travelocity
  • Inclusief ontbijt
12 november 2015 beoordeeld

Wow, wat een prachtige B&B en wat een geweldig aardige medewerkers! We hebben echt genoten!

De B&B is rustig gelegen, ongeveer een kwartiertje rijden vanaf Essaouira, een pittoreske / authentieke vissersplaats. We hebben vier nachten gelogeerd in de 'Red room', een ruime kamer met een warme, romantische inrichting. De kamer heeft een open haard, lekkere banken met veel kussens, een goed bed (1.60 m breed) en veel originele details. De B&B is smaakvol ingericht en heeft veel gezellige zithoekjes (binnen en buiten) waar je heerlijk kunt luieren, een boekje kunt lezen of genieten van een glaasje wijn. Een oase van rust.

We waren vooral ook onder de indruk van de medewerkers van Baoussala. Heel vriendelijk en behulpzaam. Dankzij hen hangt er een gemoedelijke, relaxte sfeer waardoor wij ons direct thuis voelden. Wij hebben alle avonden in de B&B gedineerd. Drie gangen, goed verzorgd, heerlijke wijn erbij, top! Racheed, Loubke, Moubarak and all other staff members, thank you very much for your great hospitallity!!!

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
1 oktober 2015 beoordeeld

Bij het binnenkomen voel je al de ongedwongen sfeer en het afrikaans gevoel! Mooie kamers, heerlijk zwembad, een tuin met om ieder hoekje wel iets speciaals. Bovendien heel vriendelijk personeel, steeds klaar om te helpen en je aperitiefje of ontbijt te brengen waar jij het het liefst hebt. Raad en advies krijg je steeds van Dominique of Leah!

Kamertip: Alle kamers zijn mooi ingericht en zeer ruim.
  • Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
27 september 2015 beoordeeld

We verbleven hier al eens eerder maar het was geweldig weer even terug te zijn. Mooie kamers, een heerlijk zwembad en een gezellige ambience. Je kan een lekkere lunch bij het zwembad bestellen en het diner op de binnenplaats geserveerd krijgen. Lekker riad met een ongedwongen sfeer.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
5 augustus 2015 beoordeeld

Naar een dag reizen naderde we in de schemer Baoussala. Het voelde als een sprookje zoals je dat voor je stelt in Marokko. Het ontvangst was spontaan en hartelijk. Het terrein is een heerlijk ontspannen haven om vakantie te houden. De keuken is heerlijk en de bediening persoon. We waren van plan 5 nachten te blijven en het zijn er zeven geworden. Absolute aanbeveling

Kamertip: neem een shuttle vanuit Marrakech en geen huurauto.
  • Verbleef: juli 2015, reisde met familie
30 juni 2015 beoordeeld

Reeds voor de 2de keer verbleven. Riad Baoussala is een plek waar een ongedwongen sfeer heerst. Niets moet .... Het is een prachtig kader met 6 kamers die allemaal verschillend en heel origineel zij ingericht. De tuin biedt heel veel plekjes waar je rustig kan luieren, eten, boek lezen, ,,,, Ook het dakterras is super. Het zwembad is verwarmd wat heel aangenaam is. Je ontbijt er lekker en kan er bovendien ook lekker lunchen en dineren, je hoeft dus niet elders te gaan. Het team van Baousala is super vriendelijk en aangenaam. Heel toegewijde en lieve mensen. Je voelt je er onmiddellijk thuis. Een wagen is wel aangeraden omdat het een beetje afgelegen ligt. Laat je niet afschrikken door de pist, deze is zeer goed te doen. Kortom een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Een super adres !

Kamertip: Wij logeerden reeds in kamer "rouge" en "Oasis". Alle andere kamers hebben we reeds mogen bekijken. Het zijn allemaal aanraders.
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner