“Paradijs met een geweldige energie”
Beoordeling van Riad Baoussala

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 3 websites!
Riad Baoussala
Beoordeeld als nr. 4 van 75 hotels in Essaouira
17 januari 2017 beoordeeld

Na de poort te zijn binnen gegaan voelde dit aan als een fantastiche energie, en na een verblijf van 1 week in dit paradijs van natuurlijke schoonheid en bijzonder oprechte gastvrijheid kan ik jullie vertellen dat dit niet de laatste keer is geweest dat wij hier geweest zijn.
Soms gebeuren er dingen die heel bijzonder zijn en dat heeft te maken met de mensen in je opgeving, en op welke plek je bent ? dit is zo'n plek.
Wij willen iedereen bedanken die tijdens de week van 07-01-2017 t/m 15-01-2017 hier gezeten heeft

Ook de gehele staf thx voor al jullie warmte en gastvrijheid.

Kamertip: Maakt niet echt uit alles heeft een waanzinnige sfeer en alle faciliteiten die je maar wenst
  • Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
1  Bedank 250.464
dominiquebaoussala, Directeur général van Riad Baoussala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 maart 2017

Thank you for your kind words, we hope to see you again soon in Baoussala !

12 november 2015 beoordeeld

Wow, wat een prachtige B&B en wat een geweldig aardige medewerkers! We hebben echt genoten!

De B&B is rustig gelegen, ongeveer een kwartiertje rijden vanaf Essaouira, een pittoreske / authentieke vissersplaats. We hebben vier nachten gelogeerd in de 'Red room', een ruime kamer met een warme, romantische inrichting. De kamer heeft een open haard, lekkere banken met veel kussens, een goed bed (1.60 m breed) en veel originele details. De B&B is smaakvol ingericht en heeft veel gezellige zithoekjes (binnen en buiten) waar je heerlijk kunt luieren, een boekje kunt lezen of genieten van een glaasje wijn. Een oase van rust.

We waren vooral ook onder de indruk van de medewerkers van Baoussala. Heel vriendelijk en behulpzaam. Dankzij hen hangt er een gemoedelijke, relaxte sfeer waardoor wij ons direct thuis voelden. Wij hebben alle avonden in de B&B gedineerd. Drie gangen, goed verzorgd, heerlijke wijn erbij, top! Racheed, Loubke, Moubarak and all other staff members, thank you very much for your great hospitallity!!!

• Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
1 oktober 2015 beoordeeld

Bij het binnenkomen voel je al de ongedwongen sfeer en het afrikaans gevoel! Mooie kamers, heerlijk zwembad, een tuin met om ieder hoekje wel iets speciaals. Bovendien heel vriendelijk personeel, steeds klaar om te helpen en je aperitiefje of ontbijt te brengen waar jij het het liefst hebt. Raad en advies krijg je steeds van Dominique of Leah!

Kamertip: Alle kamers zijn mooi ingericht en zeer ruim.
  • Verbleef: September, 2015, reisde met vrienden
27 september 2015 beoordeeld

We verbleven hier al eens eerder maar het was geweldig weer even terug te zijn. Mooie kamers, een heerlijk zwembad en een gezellige ambience. Je kan een lekkere lunch bij het zwembad bestellen en het diner op de binnenplaats geserveerd krijgen. Lekker riad met een ongedwongen sfeer.

• Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
5 augustus 2015 beoordeeld

Naar een dag reizen naderde we in de schemer Baoussala. Het voelde als een sprookje zoals je dat voor je stelt in Marokko. Het ontvangst was spontaan en hartelijk. Het terrein is een heerlijk ontspannen haven om vakantie te houden. De keuken is heerlijk en de bediening persoon. We waren van plan 5 nachten te blijven en het zijn er zeven geworden. Absolute aanbeveling

Kamertip: neem een shuttle vanuit Marrakech en geen huurauto.
  • Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
30 juni 2015 beoordeeld

Reeds voor de 2de keer verbleven. Riad Baoussala is een plek waar een ongedwongen sfeer heerst. Niets moet .... Het is een prachtig kader met 6 kamers die allemaal verschillend en heel origineel zij ingericht. De tuin biedt heel veel plekjes waar je rustig kan luieren, eten, boek lezen, ,,,, Ook het dakterras is super. Het zwembad is verwarmd wat heel aangenaam is. Je ontbijt er lekker en kan er bovendien ook lekker lunchen en dineren, je hoeft dus niet elders te gaan. Het team van Baousala is super vriendelijk en aangenaam. Heel toegewijde en lieve mensen. Je voelt je er onmiddellijk thuis. Een wagen is wel aangeraden omdat het een beetje afgelegen ligt. Laat je niet afschrikken door de pist, deze is zeer goed te doen. Kortom een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Een super adres !

Kamertip: Wij logeerden reeds in kamer "rouge" en "Oasis". Alle andere kamers hebben we re ...
  • Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
13 april 2015 beoordeeld

Eigenlijk zou ik dit pareltje het liefst geheim houden, maar Dominique en haar supersympathieke staff (o.a. Rachid!) verdienen gewoon een goede recensie!
Baoussala ligt aan een onverharde weg, op 20 minuten van Essaouira. Deze kleinschalige plek is een prachtige oase van rust met een enorme tuin vol gezellige hoekjes met hangmatten, zitjes en loungebanken en een heerlijk zwembad. De kamers zijn zeer sfeervol en ruim, met stijlvolle badkamers in Marokkaanse sfeer.
Iedere dag genoten we van een uitgebreid ontbijt in de zon op de binnenplaats en werd er voor de kinderen vroeg gekookt, waarna de volwassen konden aanschuiven voor een heerlijk 3 gangendiner in de zitkamer bij de openhaard.
In alle opzichten een toplocatie!

• Verbleef: April, 2015, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Essaouira bekeken
op 0,5 km afstand
Riad Zahra
nr. 8 van 75 in Essaouira
852 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Riad Baoussala geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Riad Baoussala

Adres: Douar El Ghazoua, Essaouira 44000, Marokko
Telefoonnummer:
Locatie: Marokko > Regio Marrakech-Tensift-El Haouz > Essaouira
Voorzieningen:
Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 2 familiehotel in Essaouira
Nr. 3 romantisch hotel in Essaouira
Prijsklasse: € 85 - € 152 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Riad Baoussala 3.5*
Aantal kamers: 7
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA en Expedia, dus je kunt je reserveringen bij Riad Baoussala met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Riad Baoussala Essaouira
Riad Baoussala Hotel Essaouira

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?