Gratis annuleren tot 22/07
Riad Baladin(Essaouira)
  • Inclusief ontbijt
Villa Quieta(Essaouira)
  • Gratis parkeren
Essaouira Lodge(Essaouira)(Heel veel waar voor je geld!)
Riad Zahra(Essaouira)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 80 per nacht.

Riad Douar Des Oliviers(Essaouira)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 26/07
Villa Daba(Essaouira)
Gratis annuleren tot 22/07
27 september 2015 beoordeeld

We verbleven hier al eens eerder maar het was geweldig weer even terug te zijn. Mooie kamers, een heerlijk zwembad en een gezellige ambience. Je kan een lekkere lunch bij het zwembad bestellen en het diner op de binnenplaats geserveerd krijgen. Lekker riad met een ongedwongen sfeer.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
5 augustus 2015 beoordeeld

Naar een dag reizen naderde we in de schemer Baoussala. Het voelde als een sprookje zoals je dat voor je stelt in Marokko. Het ontvangst was spontaan en hartelijk. Het terrein is een heerlijk ontspannen haven om vakantie te houden. De keuken is heerlijk en de bediening persoon. We waren van plan 5 nachten te blijven en het zijn er zeven geworden. Absolute aanbeveling

Kamertip: neem een shuttle vanuit Marrakech en geen huurauto.
  • Verbleef: juli 2015, reisde met familie
30 juni 2015 beoordeeld

Reeds voor de 2de keer verbleven. Riad Baoussala is een plek waar een ongedwongen sfeer heerst. Niets moet .... Het is een prachtig kader met 6 kamers die allemaal verschillend en heel origineel zij ingericht. De tuin biedt heel veel plekjes waar je rustig kan luieren, eten, boek lezen, ,,,, Ook het dakterras is super. Het zwembad is verwarmd wat heel aangenaam is. Je ontbijt er lekker en kan er bovendien ook lekker lunchen en dineren, je hoeft dus niet elders te gaan. Het team van Baousala is super vriendelijk en aangenaam. Heel toegewijde en lieve mensen. Je voelt je er onmiddellijk thuis. Een wagen is wel aangeraden omdat het een beetje afgelegen ligt. Laat je niet afschrikken door de pist, deze is zeer goed te doen. Kortom een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Een super adres !

Kamertip: Wij logeerden reeds in kamer "rouge" en "Oasis". Alle andere kamers hebben we reeds mogen bekijken. Het zijn allemaal aanraders.
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
13 april 2015 beoordeeld

Eigenlijk zou ik dit pareltje het liefst geheim houden, maar Dominique en haar supersympathieke staff (o.a. Rachid!) verdienen gewoon een goede recensie!
Baoussala ligt aan een onverharde weg, op 20 minuten van Essaouira. Deze kleinschalige plek is een prachtige oase van rust met een enorme tuin vol gezellige hoekjes met hangmatten, zitjes en loungebanken en een heerlijk zwembad. De kamers zijn zeer sfeervol en ruim, met stijlvolle badkamers in Marokkaanse sfeer.
Iedere dag genoten we van een uitgebreid ontbijt in de zon op de binnenplaats en werd er voor de kinderen vroeg gekookt, waarna de volwassen konden aanschuiven voor een heerlijk 3 gangendiner in de zitkamer bij de openhaard.
In alle opzichten een toplocatie!

• Verbleef: april 2015, reisde met familie
18 januari 2015 beoordeeld

Dominique en haar team zijn erg gastvrij. De locatie is top, ietwat afgelegen maar precies wat we zochten. Zoek je ook een paar dagen rust zonder keuzestress etc? Boek dan hier. We hadden de rode kamer, erg groot en comfortabel. Er was zelfs een bad aanwezig. In januari hadden we onze eigen open haard aan staan en gingen we af en toe gratis de hammam in. Paar dagen zon gehad, dan is het zwembad ook super. We aten er ook elke dag, ontbijt was top, lunch goed en diner erg lekker en gevarieerd.

• Verbleef: januari 2015, reisde met een partner