“Elk hoekje is verrassend!”
Beoordeling van Riad Baoussala

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 3 websites!
Riad Baoussala
Beoordeeld als nr. 2 van 75 hotels in Essaouira
1 oktober 2015 beoordeeld

Bij het binnenkomen voel je al de ongedwongen sfeer en het afrikaans gevoel! Mooie kamers, heerlijk zwembad, een tuin met om ieder hoekje wel iets speciaals. Bovendien heel vriendelijk personeel, steeds klaar om te helpen en je aperitiefje of ontbijt te brengen waar jij het het liefst hebt. Raad en advies krijg je steeds van Dominique of Leah!

Kamertip: Alle kamers zijn mooi ingericht en zeer ruim.
  • Verbleef: September, 2015, reisde met vrienden

27 september 2015 beoordeeld

We verbleven hier al eens eerder maar het was geweldig weer even terug te zijn. Mooie kamers, een heerlijk zwembad en een gezellige ambience. Je kan een lekkere lunch bij het zwembad bestellen en het diner op de binnenplaats geserveerd krijgen. Lekker riad met een ongedwongen sfeer.

• Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
5 augustus 2015 beoordeeld

Naar een dag reizen naderde we in de schemer Baoussala. Het voelde als een sprookje zoals je dat voor je stelt in Marokko. Het ontvangst was spontaan en hartelijk. Het terrein is een heerlijk ontspannen haven om vakantie te houden. De keuken is heerlijk en de bediening persoon. We waren van plan 5 nachten te blijven en het zijn er zeven geworden. Absolute aanbeveling

Kamertip: neem een shuttle vanuit Marrakech en geen huurauto.
  • Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
30 juni 2015 beoordeeld

Reeds voor de 2de keer verbleven. Riad Baoussala is een plek waar een ongedwongen sfeer heerst. Niets moet .... Het is een prachtig kader met 6 kamers die allemaal verschillend en heel origineel zij ingericht. De tuin biedt heel veel plekjes waar je rustig kan luieren, eten, boek lezen, ,,,, Ook het dakterras is super. Het zwembad is verwarmd wat heel aangenaam is. Je ontbijt er lekker en kan er bovendien ook lekker lunchen en dineren, je hoeft dus niet elders te gaan. Het team van Baousala is super vriendelijk en aangenaam. Heel toegewijde en lieve mensen. Je voelt je er onmiddellijk thuis. Een wagen is wel aangeraden omdat het een beetje afgelegen ligt. Laat je niet afschrikken door de pist, deze is zeer goed te doen. Kortom een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Een super adres !

Kamertip: Wij logeerden reeds in kamer "rouge" en "Oasis". Alle andere kamers hebben we re ...
  • Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
13 april 2015 beoordeeld

Eigenlijk zou ik dit pareltje het liefst geheim houden, maar Dominique en haar supersympathieke staff (o.a. Rachid!) verdienen gewoon een goede recensie!
Baoussala ligt aan een onverharde weg, op 20 minuten van Essaouira. Deze kleinschalige plek is een prachtige oase van rust met een enorme tuin vol gezellige hoekjes met hangmatten, zitjes en loungebanken en een heerlijk zwembad. De kamers zijn zeer sfeervol en ruim, met stijlvolle badkamers in Marokkaanse sfeer.
Iedere dag genoten we van een uitgebreid ontbijt in de zon op de binnenplaats en werd er voor de kinderen vroeg gekookt, waarna de volwassen konden aanschuiven voor een heerlijk 3 gangendiner in de zitkamer bij de openhaard.
In alle opzichten een toplocatie!

• Verbleef: April, 2015, reisde met familie
18 januari 2015 beoordeeld

Dominique en haar team zijn erg gastvrij. De locatie is top, ietwat afgelegen maar precies wat we zochten. Zoek je ook een paar dagen rust zonder keuzestress etc? Boek dan hier. We hadden de rode kamer, erg groot en comfortabel. Er was zelfs een bad aanwezig. In januari hadden we onze eigen open haard aan staan en gingen we af en toe gratis de hammam in. Paar dagen zon gehad, dan is het zwembad ook super. We aten er ook elke dag, ontbijt was top, lunch goed en diner erg lekker en gevarieerd.

• Verbleef: Januari, 2015, reisde met een partner
15 november 2013 beoordeeld

Prachtige riad met geweldig personeel dat heel goed voor je zorgt; echt een plek om bij te komen en te ontspannen aan het zwembad, in de schitterende tuin of in de smaakvol ingerichte huisjes zie weer allemaal verschillend zijn. er is een hammam en een dakterras; je waant je in een sprookje. het ligt op ongeveer 20 min rijden van Essaouira; dat is het enige minpunt maar met ene huurauto of een taxi is het goed te doen. Essaouira zelf is een verademing na Marrakech: een leuk dorpje met steegjes om in te verdwalen en een gezellig centrum.

• Verbleef: November, 2013, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Essaouira bekeken
op 0,5 km afstand
L'Heure Bleue Palais
nr. 11 van 75 in Essaouira
724 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Riad Baoussala geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Riad Baoussala

Adres: Douar El Ghazoua, Essaouira 44000, Marokko
Telefoonnummer:
Locatie: Marokko > Regio Marrakech-Tensift-El Haouz > Essaouira
Voorzieningen:
Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 2 familiehotel in Essaouira
Nr. 3 romantisch hotel in Essaouira
Prijsklasse: € 97 - € 166 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Riad Baoussala 3.5*
Aantal kamers: 7
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Expedia en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Riad Baoussala met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Riad Baoussala Essaouira
Riad Baoussala Hotel Essaouira

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?