Beoordeeld op 10 september 2017 via mobiele applicatie

Kamer: netjes, voor een relatief nieuw hotel ziet de douche er niet zo recent uit.
Goede bedden en mooi uitzicht op de rivier.

Service: moesten zelf voor een extra handdoek vragen. Ook het toiletpapier werd niet aangevuld, ook dit zelf moeten vragen.
Er stond aangegeven dat de airportshuttle vanaf 7u 's ochtends reed, toen we deze wilden reserveren om 7.30u kon dit echter niet. Wel wilden ze een taxi bellen, wat uiteindelijk dezelfde prijs was.
Wel heel vriendelijk personeel.

Zwembad: overdekt en heel koud water. Welgeteld 1 ligstoel. Jammer dat je hier niet even kon relaxen. Er stond ook een paspop met boerkini, wat mij als westerse vrouw niet echt uitnodigend leek.

Ontbijt: uitgebreid, maar zeer miniem op westerlingen gericht.

Ligging: zeer goed om Kuching te bezoeken en uitstappen te maken.
Tip: boek trips bij Paradeso!

Voor deze prijs echter wel de moeite om het hotel te boeken.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 30 augustus 2017

We hebben hier in totaal 5 nachten geslapen. De bedden zijn heerlijk en wat we nog fijner vonden (met 2 tienerdochters!), was het feit dat je meteen in een giga shoppingmall terechtkon voor o.a. een heerlijke koffie bij Starbucks. Zwembad wat klein en heel erg jammer dat je er niet kunt zonnebaden. Locatie van hotel is heel goed, vlakbij rivier en leuke promenade waar je fijn kunt slenteren. Vlakbij hotel leuke Chinese en Indiase wijkjes. Eten in het hotel is voortreffelijk, we hebben een paar keer heerlijk vis met puree gegeten.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 30 juli 2017

Voor de tweede maal hier voor een zakelijk verblijf.
Wederom een fijne kamer met rivierzicht,
Voor zakelijk verblijf is het een prettige plek: de staf is redelijk efficient, net al te ruime maar goed ingerichte kamer met voldoende werkruimte en goede internetverbinding.
Helaas werd niet erg adequaat gereageerd op klacht over verstopte WC, twee achtereenvolgende dagen daarop moeten wijzen, de derde dag was het euvel wel goed verholpen. De laatste dag was de kamer niet opgemaakt ondanks het 'make up room sign. Prettig is de directe toegang tot de shopping mall in hetzelfde complex.

Kamertip: river view
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 6 januari 2017

wij vonden het lastig om een hotel in Kuching te kiezen aan de hand van de Tripadvisor reviews, die waren zo gevarieerd. Ook de Ranee suites die op #1 staan, ze kunnen niet tippen aan Hilton, Pullmann of Waterfront, ik begrijp er niks van. Leuk B&B met eigenzinnige inrichting, maar voor de rest oud en sleets en geen enkele luxe. Tot we het Waterfront hotel vonden. Dat is een typisch middenklasse hotel voor gezinnen en zakenlieden. Die waren er veel, vooral kinderen (kindervakantie). De publieke ruimtes (lobby, gangen, etc) zijn zeer ruim van opzet, het zwembad is juist weer wat klein. De kamers zijn comfortabel en het hotel heeft kennelijk een structureel probleempje met wastafel afvoer, want ook die waren bij ons en onze vrienden verstopt. Geen probleem, er werd ons direct een andere kamer aangeboden. Dat is wat dit hotel uitstraalt: vriendelijkheid en service. Het hotel is op ditmoment precies een jaar open en alles oogt nog fris. Fijne badkamer, goede A/C, goede bedden, comfortabele standaard afmeting kamer. De ontbijtruimte is ook royaal en de bediening vriendelijk en er is een ruime sortering aan warm eten, maar vooral Malay stijl, er is een A la minute eieren station en voldoende selectie fruit etc. Kortom, van harte aanbevolen want ook de ligging is praktisch in het oude centrum van Kuching. We hebben nog een kijkje genomen in het Hilton en dat is recent helemaal opgeknapt, het ziet er goed uit en ik denk dat de negatieve reviews vooral uit het verleden zijn.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 28 juli 2016 via mobiele applicatie

3 nachten verbleven in dit hotel. Ideale uitvalsbasis voor de regio (dichtbij het busstation voor de bus naar Bako, Semmengoh en Kuba) Zeer ruime kamers, mooi zwembad met uitzicht en erg vriendelijk personeel.

In de ochtend de krant voor de deur en een goed ontbijt. In de avond ligt het hotel ook op loopafstand van verschillende eetgelegenheden.

Al met al zeker een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2016